۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵

عصر امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود؛

نقد و بررسی «زاده زابل» در مرکز مطالعات ژرفا

نقد و بررسی «زاده زابل» در مرکز مطالعات ژرفا

نشست نقد و بررسی کتاب «زاده زابل» عصر امروز سه شنبه ۱۶ مرداد در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین‌نشست فصل اول نشست‌های «روایت پیشرفت» با محوریت نقد و بررسی کتاب «زاده زابل» عصر امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در مرکز مطالعات راهبرد ی ژرفا برگزار می‌شود.

در این نشست حبیب‌الله دهمرده راوی کتاب حضور داشته و پیرامون کتاب زاده زابل صحبت خواهند کرد. کتاب زاده زابل به کوشش میلاد حبیبی و محمدجواد کربلایی و با ویراستاری سجاد محمدی و منیره زین‌العابدینی در انتشارات راه‌یار چاپ شده است. این کتاب سرگذشت حبیب اللّه دهمرده است.

حبیب‌الله دَهمَرده متولد ۱۳۳۱ در استان سیستان و بلوچستان است. او سیاستمدار و استاد دانشگاه، رئیس اسبق دانشگاه‌های زابل و سیستان و بلوچستان و استاندار سابق استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان است. وی نماینده منتخب اول دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند (استان سیستان و بلوچستان) نیز بوده است. کتاب زاده زابل به زندگی شخصی و کاری او می‌پردازد.

این نشست توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و اندیشکده هنر و رسانه (میز کتاب) با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» از ساعت ۱۵ تا ۱۶ امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

کد خبر 6187629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha