۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲

هشدار وزش باد و بارش باران در برخی استان‌های کشور

هشدار وزش باد و بارش باران در برخی استان‌های کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی پنج روز آینده در برخی استان‌ها رگبار و رعدوبرق و در بعضی نقاط کشور وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (۱۶ مرداد) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط در استان هرمزگان و جنوب شرق فارس به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۷ تا ۱۹ مرداد) در ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان، برخی نقاط در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

طی پنجشنبه و جمعه در ساعات بعد از ظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق در سواحل دریای خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

شنبه (۲۰ مرداد) در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

طی پنج روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و طی روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۷ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۴۱ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۸ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد بیشترین دمای ۲۸ و۴۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6187651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha