۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۷

استاندار اردبیل:

رسانه‌ها را بازوی توانمند برنامه‌های تحولی می‌دانم

رسانه‌ها را بازوی توانمند برنامه‌های تحولی می‌دانم

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: رسانه‌ها بازوی توانمند مسیر تحول و جهش همه‌جانبه استان هستند و باید این ظرفیت را قدر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل، اظهار کرد: در دولت سیزدهم تلاش کردیم تا برنامه‌ها و نگاه تحولی خود را با همراهی رسانه‌ها و شفاف‌سازی بسیاری از امور به پیش ببریم تا از قافله تحول و پیشرفت عقب نمانیم.

وی نقش خبرنگاران را در تغییر ذائقه مطالبه‌گری مردم با هدف پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان یادآور شد و تصریح کرد: خبرنگاران در تقویت و تغییر این ذائقه بسیار نقش‌آفرین بودند و ما از اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان بازوی توانمند و یاوران پرثمر در مسیر جهش و تحول استان یاد می‌کنیم.

استاندار اردبیل گفت: در کنار تقویت و بهبود این شرایط، باید به نحوی عمل کنیم تا بسترها و ظرفیت‌های موجود استان اردبیل ارتقا یافته و روز به روز با پشتیبانی و حمایت‌های همه‌جانبه یک حرکت نو و تحولی را در پیشرفت و آبادانی شاهد باشیم.

عاملی افزود: اطلاع‌رسانی‌ها در این استان در دولت سیزدهم بر اساس کارهای انجام شده و بازتاب مطالبات عموم مردم انجام گرفته و قطعاً با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخص می‌توان در کنار رفع کمبودها، به بهبود شاخص‌ها و ارتقای میانگین فعالیت‌های مثبت و سازنده در این بخش اقدام مؤثر و حرکت تحولی را انجام داد.

وی از خانه مطبوعات خواست تا در کنار پیگیری مشکلات صنفی فعالان رسانه، زمینه‌ساز حرکت مؤثر در تبیین و روشنگری فعالیت‌های انجام شده باشند.

عاملی با استقبال از پیشنهاد اجرای کافه مطبوعات خاطرنشان کرد: در سه سال عمده فعالیت‌های ما با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تکمیل زنجیره تولید بوده که زیرساخت برق، گاز، آب و توسعه بزرگراه‌ها در این زمینه هدف‌گذاری شد.

وی از برنامه‌ریزی برای رفع کمبود ۲ هزار کلاس درس و یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه حرکت‌های خوبی از سوی آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده و قطعاً ادامه این روند می‌تواند حرکت‌های سودمندی را به همراه داشته باشد.

استاندار اردبیل بیان کرد: ذخایر نفتی خوبی را در استان شاهد هستیم که برای اولین بار در تاریخ این استان قرار شد یک پالایشگاه پنج هزار بشکه‌ای احداث و زمینه فعالیت آن فراهم آید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان نیز ضرورت پیگیری مشکلات فعالان این عرصه به ویژه مشکلات بیمه‌ای و سرپناه را یادآور شده و ضرورت تعمیر و تجهیز ساختمان خانه مطبوعات و رفع مشکلات دفاتر مطبوعاتی استان را خواستار شدند.

کد خبر 6188500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha