۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰

رییس کل دادگستری زنجان:

بازرسی از دستگاه‌های اجرایی برای مچ‌گیری نیست

بازرسی از دستگاه‌های اجرایی برای مچ‌گیری نیست

زنجان-رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نظارت و بازرسی برای مچ‌گیری نیست، بلکه برای اصلاح امور و نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان زنجان، اظهار کرد: وظیفه بازرسی کل استان شناسایی و تبیین نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی است. به عبارتی بازرس کل در جایگاه مدیریتی، بازرسی اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: نقش ارزنده بازرسی و نظارت و آثارش در کلام امام متقیان حضرت علی (ع) که موجب می‌شود اصل امانت‌داری و صیانت از امانت حفظ شود، بسیار اهمیت دارد.

فرجی برحق فلسفه بازرسی را مهربانی با مردم ارزیابی کرد و گفت: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی موجب برخوردهای مناسب در حوزه کاری خواهد شد.

رئیس شورای قضائی استان زنجان با بیان اینکه بازرسی موجب بازدارندگی در شکل‌گیری شبکه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی خواهد شد، افزود: توجه و نظارت دقیق بر زیرمجموعه، از فواید امر بازرسی و پیگیری امور است.

در این مراسم از زحمات هشت ساله ابوالفضل خمسه، بازرس کل تقدیر و سجاد ده‌ده‌جانی به‌عنوان بازرس کل جدید استان زنجان معرفی شد.

کد خبر 6188547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha