۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹

فرشید سمیعی:

پیشنهاد برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) را داده‌ایم

پیشنهاد برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا (ع) را داده‌ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به مشکلات فعلی، پیشنهاد دادیم تا دیدارهای ما در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید سمیعی در جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: در ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. با توجه به محدودیت‌های موجود و مسائلی که رخ داده امکان تصمیم گیری برای ما سلب شده و یک بازی بیرون از خانه داریم که پیشنهاد دادیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد، این بود که فقط بازی‌های بزرگ و دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. استادیوم دوم ما هم تختی است.

او ادامه داد: امیدواریم تک بازی ما در استادیوم امام رضا (ع) برگزار شود تا از هفته چهارم مشکلی نداشته باشیم.

سمیعی در خصوص معرفی ورزشگاه امام رضا به عنوان میزبان بازی‌های استقلال در لیگ برتر و انجام هماهنگی های لازم دستگاه های اداری گفت: مسابقه ما در ورزشگاه امام رضا ۴۸ ساعت قبل از اربعین برگزار می‌شود و در شهر مشهد حدود ۱۲ میلیون زائر پیش بینی شده است. ما در حال صحبت هستیم که این بازی با تماشاگران محدود برگزار شود و اگر این اتفاق نیفتد به مکاتبه با دو ورزشگاه در شهرهای نزدیک تهران می‌پردازیم.

وی در خصوص سهمیه بازیکن‌های خارجی گفت: نظر ما این است که یا قانون باید به طور کامل همانطور که از قبل نوشته شده اجرا شود و یا اگر تغییراتی قرار است در قانون اعمال شود باید منافع همه تیم‌ها در نظر گرفته شود.

سمیعی در خصوص حواشی ایجادشده پیرامون بازیکنان صربستانی و بوسنیایی مدنظر استقلال گفت: این اواخر مصاحبه‌های جعلی زیادی در رسانه‌ها منتشر شده است. این بازیکن‌ها زمانی جذب شده اند که احتمال ادامه همکاری با آقای نکونام و حسینی نبود و وقتی حضور نکونام تأیید شد قرار بر این شد که تصمیمات برعهده او باشد. وی در خصوص وینگر به نتیجه مثبت رسید و در خصوص دروازه بان با توجه به سهمیه خارجی محدود استقلال و حضور سید حسین حسینی و خالد آبادی تصمیم گرفتیم برای انتقال یا فصل قرارداد با این گلر خارجی مذاکره کنیم.

وی در خصوص وضعیت گائل کاکوتا و امضای توافق نامه گفت: در هیچ کجای فوتبال مذاکرات در یک یا دو هفته به نتیجه نمی‌رسد. دنی اولمو که به بارسلونا پیوست چندین فصل برای جذب او مذاکره شده بود. متأسفانه در ایران تا یک بازیکن در لیست مدنظر سرمربی قرار می‌گیرد این بازیکن را به عنوان بازیکن نهایی اعلام می‌کنند. اما اینطور نیست. در پست کاکوتا ۳-۴ بازیکن دیگر هم بود و وقتی سرمربی انتخاب نهایی را انجام داد ابتدا قصد داشتیم او را به تهران دعوت کنیم و در ایفمارک تست‌های پزشکی را بدند. اما با توجه به کمبود زمان، او را به اردوی ترکیه دعوت کردیم و متأسفانه در اردوی ترکیه با ایفمارک به مشکلاتی برخورد کردیم.

سمیعی ادامه داد: سپس قرار شد او به پاریس برود و وسایل خود را جمع کند و برگردد. با توجه به تعطیلات شنبه و یکشنبه، تست او دوشنبه یا سه شنبه برگزار شد الان هم در حال برگشت هستند و به زودی به باشگاه می‌پیوندد.

وی در خصوص قرارداد سه ساله با جواد نکونام گفت: با توجه به اینکه نکونام مربی تراز اول است لازم بود مذاکرات مجددی با او صورت بگیرد.

فرشید سمیعی در ارتباط با معیارهای جذب بازیکن در باشگاه استقلال گفت: در ایران جا افتاده است که همیشه سرمربی باید بازیکن را انتخاب کند. اما در دنیا اینطور نیست و لزومی ندارد بازیکن را حتماً سرمربی انتخاب کند. اما در ایران فعلاً به این صورت است که سرمربی برای جذب بازیکن تصمیم گیری می‌کند.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال به لحاظ رسانه‌ای شرایط شفافی ندارد و اطلاع رسانی دقیقی در خصوص قراردادها صورت نمی‌گیرد، گفت: در خصوص باشگاه استقلال اخبار جلعی زیادی چه در شبکه‌های اجتماعی و چه از سوی خبرگزاری‌ها منتشر می‌شود که با واقعیت منطبق نیست. ما نمی‌توانیم همیشه در صفحه رسمی باشگاه همه این اخبار را تکذیب کنیم. در روزهای اخیر اخبار کذب زیادی در خصوص بازیکن‌های خارجی منتشر شد و هوادار هم انتظار دارد ما پاسخگو باشیم. اما از رسانه‌ها هم انتظار داریم که چیزی را که مطمئن نشده اند منتشر نکنند.

کد خبر 6188920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha