۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۹

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

سوریان: امیدوارم حماسه المپیک لندن تکرار شود

سوریان: امیدوارم حماسه المپیک لندن تکرار شود

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران کاری کردند کارستان و امیدوارم حماسه المپیک لندن تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی پس از پیروزی‌های سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی مقابل حریفان خود در مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس گفت: خداوند را هزاران مرتبه شکر می‌کنیم. اینجا اوج هیجان است و کاری کردند کارستان و با توجه به اینکه رقبای خیلی قدرتمند خود را توانستند شکست دهند، امیدواریم عصر امروز نیز هادی ساروی چراغ را روشن کند.

دارنده ۷ طلای جهان و المپیک گفت: امیدوارم حماسه المپیک لندن در کشتی فرنگی تکرار شود، این بچه‌ها واقعاً توانایی و شایستگی را دارند و تمام زحماتی که طی سالیان اخیر کشیده شده می‌تواند اینجا به بار بنشیند و امیدواریم امروز و فردا شاهد آن باشیم که خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند و ما ذوق کنیم و مردم لذتش را ببرند.

سوریان گفت: کشتی‌گیر کوبایی در مسابقه قبلی در اوج آمادگی پا به میدان گذاشته بود، تصور ما این بود که سعید اسماعیلی بتواند در یک کشتی نزدیک و دردسرساز، این حماسه را خلق کند که خوشبختانه با قدرت موفق شد با امتیاز عالی و به بهترین شکل پیروز شود که نشانگر اقتدار قهرمانان ماست و امیدواریم انتهای این مسیر به بهترین و خوش رنگ ترین مدال‌ها ختم شود.

کد خبر 6189243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha