۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۲۴

رییس زاده عنوان کرد؛

اولویت‌های کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم

اولویت‌های کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم

رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، اولویت های کاری وزیر بهداشت دولت چهاردهم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در بیست و ششمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری، گفت: عضوی از جامعه پزشکی سکان مسئولیت بسیار مهم اجرایی در کشور را به عهده گرفتند، وظیفه همه ما است چه در بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه‌ها، به رئیس جمهور کمک کنیم تا ایشان موفق باشند که این کار موفقیت نظام و کشور و سربلندی جامعه پزشکی خواهد بود.

وی افزود: انتظار داریم وزیر بهداشت دولت چهاردهم که در روزهای آینده مستقر خواهند شد، با کمک نمایندگان مجلس ۲ تا ۳ اولویت مهم را نصب العین خود قرار دهد تا وضعیت موجود را ارتقا دهیم.

رئیس زاده اظهار داشت: توجه ویژه به اسناد و قوانین بالادستی، اولویت دادن به بهداشت و تقویت شبکه، اهتمام جدی برای رفع مشکلات نیروی انسانی حوزه سلامت و درمان، کاهش نگرانی جامعه جوان پزشکی از جمله مهاجرت، خودکشی و تسهیل فضای کسب و کار و تعرفه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که وزیر بهداشت دولت چهاردهم باید به آن توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: رفع این مشکلات حتماً در توان دولت فعلی است و به هیچ عنوان چیزی نیست که قابل حل نباشد، به عبارتی توجه لازم دارد که این کار صورت نمی‌گیرد.

رئیس زاده ادامه داد: همه ۳۶۰ هزار عضو سازمان نظام پزشکی برای موفقیت رئیس جمهور در همه عرصه‌ها حداکثر تلاش خود را خواهند کرد.

وی تاکید کرد: به جدی پیگیر موضوعاتی مانند نسخه الکترونیک، پذیرش نسخ اپتومتریست ها و ادامه تحصیل این افراد خواهیم بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران افزود: مراقب اصلی و سلامتی چشم بر عهده اپتومتریست ها است و امیدواریم این رشته پزشکی روز به روز پیشرفت کند و همگام با مرزهای علمی دنیا، خدمت به مردم ارائه شود.

کد خبر 6189522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      بسم الله الرحمن الرحیم انشاالله به یاری خداوند بزودی دولت جدید و کابینه دولت برقرار خواهدشد