۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۲

فرمانده انتظامی نهبندان مطرح‌کرد؛

جاساز بیش از ۴ کیلو شیشه در سواری سمند/دستگیری قاچاقچیان

جاساز بیش از ۴ کیلو شیشه در سواری سمند/دستگیری قاچاقچیان

بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عرب صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از مبدا زاهدان به مقصد قوچان در حال حرکت بوده مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی خودرو اقدام کردند که در بازرسی از سواری سمند مقدار ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

کد خبر 6189526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha