۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تصویب اعتبار پروژه های ویژه مراسم اربعین در سیستان و بلوچستان

تصویب اعتبار پروژه های ویژه مراسم اربعین در سیستان و بلوچستان

زاهدان_ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های مربوط به زیرساخت های مراسم اربعین در این استان مشخص و اعتبار آن مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عرب اول شامگاه چهارشنبه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان، افزود: برای اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ پیگیری جذب مانده این اعتبارات از لحاظ کمی و کیفی تا پایان سال مالی که ۳۱ شهریور است وقت باقی مانده پس با دقت مناسب، توسط دستگاه‌های اجرایی با قید فوریت این اقدام صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اعتباری در خصوص تأمین زیرساخت‌های مراسم اربعین اختصاص یافته که بین شش استان توزیع شده و بخشی از آن مربوط به سیستان و بلوچستان است که پروژه‌های آن در استان مشخص و مصوب شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در خصوص تبیین سیاست‌های کلی برنامه‌های اقتصاد دریا محور نیز اردیبهشت ماه امسال برای اجرا به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ شده است، با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از هفت استان ساحلی کشور است و بیشترین ظرفیت را به دلیل ارتباط با آب‌های آزاد و اقیانوس دارد، اجرای برنامه‌های اقتصاد دریا بهترین ظرفیتی است که می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6189600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha