۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

توزیع آگهی‌ها در بین مطبوعات عادلانه بود

توزیع آگهی‌ها در بین مطبوعات عادلانه بود

شهرکرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته آگهی‌های زیادی به صورت کاملاً مساوی در اختیار جامعه مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام احمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خبرنگاری عشقی است که انگیزه می‌دهد و به امید بهبود شرایط بهتر کار انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری چالش‌های متنوعی دارد تصریح کرد: طی سه سال گذشته آگهی‌های زیادی به صورت کاملاً مساوی در اختیار جامعه مطبوعات قرار گرفت.

احمدی بیان داشت: بیشترین بار خبر بر دوش خبرگزاری‌ها است اما از امکانات خاصی برخوردار نیستند و از آگهی‌های دولتی محروم هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شغل خبرنگاری چالش‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن بحث معیشت است و همه تلاش ما بر این است که مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه در کنار توزیع آگهی‌ها سامان دهی و نظم بخشی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: یک دوره کوتاه مدت خبرنگاری با ارائه گواهی نامه معتبر نیز در دستور کار قرار گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: مسائل صنفی خبرنگاران تا مقامات ارشد پیگیری شده و فضای مناسبی برای دفاتر رسانه‌ها قرار است کلنگ زنی شود و اگر این اتفاق رخ دهد برای اصحاب رسانه اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۷۰۰ خبرنگار نوجوان در استان تربیت شده است که همین نشان از آینده روشن رسانه استان خواهد بود.

کد خبر 6189700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha