۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷

نامی مطرح کرد؛

۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون

۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هلال‌احمر؛ پیش‌قراول حضور در تمام حوادث و سوانح کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پنجمین سمپوزیوم بین المللی کاهش و مدیریت حوادث ترافیکی گفت: پیش قراول حضور در تمام حوادث و بحران‌ها در کشور هلال احمری است و جزو یکی از ارگان‌های برتر در عرصه خدمات رسانی محسوب می‌شود.

نامی ادامه داد: هلال احمر به موقع در تمام مخاطرات طبیعی و مخاطرات انسان ساز بحث آمادگی و مقابله را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون داشته ایم، سازمان امداد و نجات هلال احمر با بالگردهای خود در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اطفا حریق انجام داده اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امسال به دلیل رشد نزولات آسمانی با رویش زیاد گیاهان رو به رو بودیم و به همین دلیل با حریق‌های زیادی در جنگل‌ها و مراتع رو به رو بودیم ولی با این وجود مدیریت خوبی با کمک سازمان امداد و نجات هلال احمر برای مواجه با حریق جنگل‌ها داشتیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بالگردهای هلال احمر در ارتفاعات صعب العبور برای اطفای حریق جنگل‌ها به خوبی وارد کار می‌شوند.

وی افزود: در هر اقدامی‌که در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود از جمله پیاده روی اربعین که کمک به حفظ ارزش‌های اربعین حسینی است، هلال‌احمر حضور پررنگ و تأثیرگذار دارد.

نامی‌گفت: بایستی تمام امکانات فرهنگی و امدادی کشور را در مراسم اربعین امسال به کار بگیریم تا کمترین میزان تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.

کد خبر 6189806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha