۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۵

برای دانشجویان علوم پزشکی مصوب شد؛

اجرای ۲ نوبت آزمون ارزیابی دانشجویان شاغل به تحصیل در اوکراین

اجرای ۲ نوبت آزمون ارزیابی دانشجویان شاغل به تحصیل در اوکراین

وزارت بهداشت مصوب کرد: آزمون ارزیابی علمی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور اوکراین متقاضی انتقال به داخل کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ارزیابی علمی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل کشور (ویژه متقاضیان انتقال با شروع به تحصیل قبل از ۱۱ دیماه ۱۳۹۷) و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور اوکراین برگزار می‌شود.

دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به دکتر کاظم قهرمان زاده رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت بر برگزاری آزمون ارزیابی علمی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور اوکراین تاکید کرده است.

در این نامه آمده است: «بازگشت به نامه شماره ۵۲۱٫۱۳۱۲ د مورخ ۱۴۰۳٫۳٫۱۹ و پیرو ابلاغیه شماره ۵۰۰٫۱۲۹٫ د مورخ ۱۴۰۱٫۱٫۲۰ مصوبه هشتاد و سومین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ ۱۴۰۰٫۱۲٫۱۵ در خصوص برگزاری آزمون ارزیابی علمی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل کشور ویژه متقاضیان انتقال با شروع به تحصیل قبل از ۱۱ دیماه ۱۳۹۷ به استحضار می‌رساند موضوع تمدید برگزاری آزمون مذکور در جلسه ٢٩۴ مورخ ۱۴٠٣٫۴٫٣١ شورای معین شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مطرح و مقرر شد آزمون مذکور دو نوبت در سال (مرداد ماه و دی ماه) در هر یک از سال‌های ١۴۰۳ و ۱۴۰۴ نیز برگزار شود.

همچنین پیرو ابلاغیه‌های شماره ۵٠٠٫٤۵٧٢ ٫ د مورخ ۱۴۰۱٫۷٫۲۳ و ۵۲۳٫۳۷۳ ٫ د مورخ ١۴٠٣٫۴٫٢۶ در خصوص اجازه شرکت در آزمون ارزیابی علمی جهت ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور اوکراین در داخل کشور به استحضار می‌رساند پیشنهاد آن مرکز مبنی بر تمدید مجوز شرکت در آزمون مذکور در جلسه ٢٩۴ مورخ ١۴٠٣٫۴٫٣١ شورای معین شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مطرح و به شرح ذیل مورد موافقت قرار گرفت:

«به دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور اوکراین اجازه داده می‌شود دو نوبت دیگر در «آزمون ارزیابی علمی» جهت انتقال و تحصیل در داخل کشور (مرداد ماه و دی ماه سال ۱۴۰۳) شرکت کنند.

بدیهی است این مجوز هیچ گونه حقی برای این افراد بدون کسب نمره قبولی حد نصاب ۶٠ درصد و یا اعتراض مجدد برای امکان شرکت در آزمون در صورت عدم قبولی و یا از دست دادن فرصت ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد نخواهد کرد.»

کد خبر 6190075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha