توصیه به صهیونیست‌ها برای ذخیره شش روزه آب و مواد غذایی

توصیه به صهیونیست‌ها برای ذخیره شش روزه آب و مواد غذایی

رسانه‌های عبری گزارش دادند که شهردار بندر «حیفا» در شمال فلسطین اشغالی از ساکنان این شهر خواسته است تا برای شش روز آب و مواد غذایی کافی ذخیره کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، شبکه «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از ارزیابی اوضاع، به ساکنان مناطق نبرد در جبهه شمال توصیه شده است تا اطلاع ثانوی در کنار پناهگاه‌ها و مراکز حفاظت شده باقی بمانند.

این شبکه صهیونیستی همچنین افزود که شهردار «حیفا» در شمال فلسطین اشغالی از ساکنان این شهر خواسته است تا حداقل برای شش روز مواد غذایی و آب کافی ذخیره کنند و در مناطق محافظت شده باقی بمانند.

«یونا یاهاو» همچنین مدعی شده است که این شهر برای اینکه در معرض شلیک روزانه چهار هزار موشک قرار بگیرد، آماده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، «ایلی کوهن» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه شب از بیم حملات ایران دستور افزایش ظرفیت مخازن سوخت را صادر کرد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اذعان کرده‌اند که سناریوی روزهای نخست هرگونه حمله به حیفای اشغالی هولناک خواهد بود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که ممکن است در صورت وقوع حمله احتمالی، محموله‌های حاوی مواد خطرناک در آب‌های این منطقه رها شود.

کد خبر 6190324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      3 1
      مخازن آب کجای اسراییل قرار داره هم جز اهداف استراژی قرار بگیره فکر کنم اسرائیل با استفاده از مخازن آب به شهرک نشین های خودش آب رسانی می کنه مخازن نباشه بی شک شهرک های بیشتری تخلیه می شه . وقتی چنین اقدامی بر علیه ملت غزه کردند چرا مقاومت نکنه
    • NP ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      2 1
      به احتمال زیاد آب شهرک نشین های سرزمین اشغالی از دریا گرفته تسویه میشه مخازن ها هم مورد حمله قرار بگیره نتیجه خوبه
    • یک مسلمان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      2 1
      بایدمخازن آب ونیروگاههای برق ؛فرودگاهها وپناهگاههای آنان موردحملات موشکی وپهبادی مقاومت وایران قراربگیردتا بفهمندمردم غزه چه حالی دارند؟.
      • NP ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
        0 0
        تا خودشون درد نکشند درد دیگران رو نخواهند فهمید باید شهرک نشین ها در سرزمین اشغال شده این درد رو تا استخوان بدن خودشون بکشند احساس کنند خودکرده ها خودسوز هستند