۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد؛

شرکت ۱۱۳ نامزد در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرگلستان

شرکت ۱۱۳ نامزد در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمرگلستان

گرگان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گلستان همزمان با سراسر کشور خبرداد و گفت: در این دوره از انتخابات ۱۱۳ نفر نامزد شدند.

قاسم غریب آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گلستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک جمعیت مردمی است و با مشارکت و حضور جوانان و داوطلبان اداره می‌شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر برای اینکه در کل کشور از ساختار و تشکیلات درستی برخوردار باشد هر چهار سال یک بار انتخابات مجامع را برگزار می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: افرادی که عضو جمعیت هلال احمر هستند و در سامانه مربوطه ثبت نام کردند با یک شرایط خاصی می‌توانند هم در انتخابات شرکت کنند و ری دهند و هم می‌توانند به عنوان نامزد عضو هیأت مدیره عضو شورای اجرایی و بازرسین در جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها و مرکز استان و حتی شورای عالی کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان انتخابات مجامع در حال برگزاری است، گفت: بالغ بر ۳۲ هزار نفر از افرادی که عضو جمعیت هلال احمر هستند امروز در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند که به نامزدهای خود رأی دهند.

غریب آبادی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۱۱۳ نفر نامزد شدند، اظهار کرد: اکنون این انتخابات در ۱۳ شهرستان استان به صورت همزمان در حال برگزاری است و امیدواریم همان گونه که بدون هیچ مشکلی برگزار شد بدون هیچ حاشیه‌ای هم به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم نتایج را امشب اعلام کنیم و افرادی که به عنوان منتخب رأی می‌آورند را معرفی کنیم.

کد خبر 6190363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha