۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

امام جمعه نیر:

مجازات رژیم صهیونیستی مطالبه مردم است

مجازات رژیم صهیونیستی مطالبه مردم است

نیر- امام جمعه شهرستان نیر گفت: مجازات رژیم صهیونیستی در ترور شهید «اسماعیل هنیه» مطالبه به حق مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت الله نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با قدردانی از تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس مطالبات و خواسته‌های رمردم اظهار کرد: جامعه ما امروز در همه حوزه‌ها به رفتارهای همراه با تعادل و حد وسط نیاز دارد تا به دور از تفریط و افراط بتوان برنامه‌های مختلف را برگزار کرد.

وی پرهیز از تملق و دورویی را به مؤمنان نمازگزار توصیه کرد و گفت: در عرصه تعلیم و تربیت نیز بهتر است فضیلت‌های اخلاقی بازگو شده و نسل آینده را از تملق چاپلوسی و رفتارهای مذموم برحذر کنیم.

امام جمعه نیر بیشترین علل طلاق را دخالت اطرافیان در زندگی زوجین برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود خانواده‌ها به ویژه والدین در این زمینه از دخالت بی مورد در زندگی زوجین جوان پرهیز کنند.

حجت الاسلام نعمتی ادامه داد: دولت چهاردهم در آستانه معرفی وزرا قرار دارد که امیدواریم به دور از تضعیف دولت به موفقیت رئیس جمهور و کابینه کمک کنیم.

وی از خبرنگاران و مسئولان خواست؛ به دور از نقد تضعیف گونه دولت را در گره گشایی مشکلات مردم کمک کنند و شخص رئیس جمهور نیز توان داخلی خود را در بکارگیری نیروهای توانمند مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه نیر تصریح کرد: دولت چهاردهم به دور از متهم کردن دولت‌های گذشته باید منافع ملی را در نظر گرفته و به بهبود معیشت مردم و حقوق کارکنان اهتمام جدی داشته باشد.

حجت الاسلام نعمتی راهبرد و تمرکز اصلی را در این زمینه اجرای برنامه هفتم توسعه اعلام کرد و افزود: دشمن غدار و بی رحم ما شمشیر را از رو بسته است و در این شرایط نیازی نیست که ما در داخل کشور اختلاف راه بیندازیم و از کمک به دولت وفاق ملی دریغ کنیم.

وی آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهم اصلی شهادت «اسماعیل هنیه» برشمرد و اظهار کرد: مردم انتظار دارند که در برابر این میهمان کشی انتقام سختی را از رژیم صهیونیستی بگیرند و این مجازات سخت مطالبه عموم مردم است.

کد خبر 6190506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha