۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۴

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

رژیم صهیونیستی بهای جنایت خود را می پردازد

رژیم صهیونیستی بهای جنایت خود را می پردازد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی بهای جنایت خود را می پردازد، گفت:سران برخی کشورها، صهیونیستها را اولیاء خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، که شامگاه امروز جمعه، ۱۹ مردادماه از سوی جامعه قرآنی کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: بهترین مراسمی که می‌شد برای شهید اسماعیل هنیه برگزار کرد همین مجلس قرآنی است. خط شهید هنیه، خط ملت فلسطین، خط مردم و شهدای فلسطین که تعداد آنها در جنایت اخیر به بیش از ۴۰ هزار نفر رسیده است، همان خط قرآن است.

ابوشریف به آیات تلاوت شده در این مراسم اشاره و اظهار کرد: همه این آیات بیانگر خط شهید اسماعیل هنیه است، شهید هنیه بیش از ۶۰ نفر از خانواده خود را از دست داد، ایشان جان و مال و خانواده خود را فدای راه خدا کرد. هنگامی که فرزندان و نوه‌های ایشان به شهادت رسید، فرمودند خون فرزندان و نوه‌های من با ارزش‌تر از خون ملت فلسطین نیست، روح و جان و دارایی‌های ملت فلسطین بسیار با ارزش است و فرزندان من هم بخشی از این بهایی است که باید در راه حرکت در مسیر خدا پرداخت شود.

وی تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه یک رهبر بزرگ در جبهه مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی بود. ملت فلسطین بیش از ۱۰۷ سال است که انواع جنایت‌ها و کشتار را به خود دیده و مجبور به کوچ از موطن خود شده‌اند، همه این جنایات که برخلاف جریان انسانیت است، در برابر دیدگان جهانیان صورت می‌گیرد، اما متأسفانه کشورهایی که خود را مدافع حقوق انسانی می‌دانند هیچ اقدامی برای ملت فلسطین انجام نمی‌دهند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما به اینکه مرگ انسان‌ها به اذن خداوند متعال است ایمان داریم و تسلیم امر خداوند متعال هستیم، ایمان داریم که همه انسان‌ها روزی می‌میرند، اما شهادت بهترین نوع مرگ است.

ابوشریف با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بهای جنایت خود را خواهد پرداخت، گفت: آمریکایی‌ها، غربی‌ها و کسانی که در این جنایت دست داشتند با پشتیبانی و حمایتی که از این باند جنایتکار دارند، زمینه را برای جنایت‌های آنها فراهم می‌کنند. ما شاهد هستیم که در یک روز در غزه انواع جنایت‌ها را مقابل دیدگان جهانیان انجام می‌دهند اما کشورهای بزرگ از جنایت‌های آنها حمایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن ابراز تأسف از اینکه تعدادی از حکام کشورها تابع یهود و نصارا شده‌اند، گفت: می‌توانم بگویم اکثر سران برخی کشورهای عربی یهودی‌ها را اولیا خود قرار داده‌اند و با این کار آنها نیز در برابر مردم فلسطین و در مقابل این جنایات مسئول هستند و مسئولیت دارند.

ابوشریف با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه، شهیدِ قرآن، شهیدِ جهاد و شهید وحدت اسلامی است، گفت: شهید، تلاش زیادی کرد تا میان گروه‌های مختلف فلسطینی وحدت ایجاد کند، با شهادت ایشان این وحدت میان همه ما و همه امت اسلامی ایجاد شده است، لذا در اینجا با شما و با شهید هنیه عهد می‌بندیم که به راه خود در خط جهاد ادامه دهیم.

کد خبر 6190722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha