۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۲

وزیر علوم به مهر خبر داد؛

آخرین وضعیت تصویب و اجرای فوق العاده ویژه کارکنان آموزش عالی

آخرین وضعیت تصویب و اجرای فوق العاده ویژه کارکنان آموزش عالی

وزیر علوم آخرین وضعیت فوق العاده ویژه کارکنان آموزش عالی را توضیح داد و گفت: اکنون برای مصوب و عملیاتی شدن فوق العاده ویژه کارکنان باید شورای حقوق و دستمزد تشکیل شود.

محمد علی زلفی گل در گفت‌وگو با خبرنگار مهردرباره آخرین وضعیت فوق العاده ویژه کارکنان آموزش عالی گفت: بحث فوق‌العاده ویژه کارکنان آموزش عالی را به صورت شبانه‌روزی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: یکی از گره‌های بحث مذکور در سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بود که این فوق‌العاده ویژه را برای اکثر وزارت‌خانه ها انجام داده بودند ولی برای وزارت علوم با وجود پیگیری‌های زیادی که انجام شد، اکنون به شورای حقوق و دستمزد رسیده است.

وزیر علوم افزود: باید شورای حقوق و دستمزد را تشکیل داده (فوق العاده ویژه) مصوب و عملیاتی شود که این‌جا حق با یاوران علمی است.

وی ادامه داد: این‌که ما بیشتر به اعضای هیأت علمی توجه می‌کنیم، واقعیت نیست ما اعضای یک خانواده هستیم وزارت علوم سه رکن اصلی دارد دانشجو، یاوران علمی و اعضای هیأت علمی. تمام تلاشمان این بود که حداقل‌ها را تأمین کنیم. من به یاوران علمی حق می‌دهم حق با آن‌هاست و حرف حساب جواب ندارد ولی خدا شاهد و ناظر است که ما از هیچ کوششی دریغ نکردیم به هرحال آن‌ها هم استدلالاتی داشتند که تا الان مانده است.

به گزارش مهر، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اواخر سال گذشته اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تأمین اعتبار فوق‌العاده ویژه کارکنان آموزش عالی برای سال ۱۴۰۳ موافقت کرد.

کد خبر 6190785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      25 1
      چرا مصوبه ترمیم حقوق که اخیرا دیوان عدالت اداری ابلاغ کرده را اجرا نمی کنید؟
      • جواد ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
        15 1
        رای دیوان عدالت لازم الاجرا است وحق کارکنان وزارت علوم است مطالبه این کارکنان عزیز اجرای رای مذکور است
    • جواد ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      20 4
      یاوران علمی (کارمندان )وزارت علوم خیلی خیلی مظلوم هستند .از خبرگزاری مهر خواهشمندم مطالبات این قشر زحمتکش را بیش از پیش پیگیری کنند.با تشکر
    • رضا ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      22 0
      سه سال هست آنقدر معطل کردید و پشت گوش انداختید که الان شرمنده کارکنان هستید.
    • ali IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      15 0
      چرا مصوبه ترمیم حقوق کارکنان و اعضا هیات علمی رو اجرا نمی کنید؟ از دولت جدید تقاضا داریم این مصوبه قانونی را اجرا کند.
    • علیرضا ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      3 3
      همین که این یاوران علوم در ساعت اداری مشغول خواندن اخبار و نظر دادن در این صفحه هستند، نشان می‌دهد چقدر مظلومند و چقدر درحال انجام دادن کارهای دانشجویان هستند.
      • فرهاد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
        3 1
        همه یک جور نیستند در هر قشری از جامعه زحمت کش و از زیرکار در رو هست و ضمنا ممکن هست اون کسانی که در این ساعات در فضای مجازی هستند مرخصی باشند. لطفا قضاوت نکنید.
      • رضا ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
        1 3
        فکر می کنی اساتید چیکار می کنند؟ باز هم کار دانشجویان را کارمندان انجام می دهند. ۹۰ درصد اساتید از اینترنت یک فایل پاورپوینت خارجی دانلود کردند و در کلاس آن فایل را زحمت می کشند روخوانی می کنند. ولی حقوق شان بالای ۷۰ میلیون هست از پایان نامه دانشجویان باز هم پول می گیرند با اینکه هیچ کمکی نکرده اند