۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱:۱۳

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه از سوی جامعه قرآنی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی از سوی جامعه قرآنی کشور شامگاه جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، شامگاه جمعه، ۱۹ مردادماه از سوی جامعه قرآنی کشور با حضور جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان قرآن کریم، حافظان، مدیران و فعالان قرآنی کشورمان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از فرماندهان سپاه از جمله سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. بعد از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای بخش‌های مختلف این مراسم ادامه یافت.

سپس سیدمحمد حسینی‌پور، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیات دهم به بعد سوره مبارکه صف پرداخت و سپس حجت‌الاسلام سیدحمیدرضا مقدسی، یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیات ۳۸ به بعد سوره مبارکه حج پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم گروه همخوانی «احسان» که متشکل از دختران نوجوان بود به اجرای یک قطعه حماسی پرداختند و پس از آن قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از سوره مبارکه آل عمران را تلاوت کرد و پس از آن ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به بیان سخنانی پرداخت.

در ادامه این مراسم محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان بیاینه جامعه قرآنی کشور در محکومیت ترور شهید هنیه از سوی باند جنایتکار صهیونیستی را قرائت کرد. همچنین متن عربی این بیانیه از سوی سیدعباس انجام، پیشکسوت قرآنی کشور قرائت شد. پایان بخش این مراسم تلاوت حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان بود.

کد خبر 6190844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha