۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف اردبیل:

قانون جزء لاینفک فعالیت‌های رسانه‌ای است

قانون جزء لاینفک فعالیت‌های رسانه‌ای است

اردبیل- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: قانون جز لاینفک فعالیت‌های رسانه‌ای و خبرنگاران خود مجریان متعهد قانون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید حسین علوی پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با تمسک به قانون بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه حل‌شدنی است و خبرنگاران در خط مقدم این اصول قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل در صدد است تا با قانون‌گرایی جامعه را به سمت صلح و سازش رهنمون سازد، تصریح کرد: خبرنگاران در این راستا یاریگر شوراهای حل اختلاف هستند و الحق که در همه برنامه‌ها، شوراهای حل اختلاف پیشگامی خود را ثابت کردند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز توسعه حل اختلاف پیشگام صلح و سازش در جامعه است، گفت: با ایجاد واحدهای صلح‌یار در دستگاه‌ها و واحدهای اجرایی استان اردبیل، سعی داریم تا از ورود انبوه عظیمی از پرونده‌های قضائی به محاکم جلوگیری کرده و بسیاری از پرونده‌ها که قابلیت صلح و سازش دارند، توسط صلح‌یاران به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام علوی با تبریک روز خبرنگار، رسانه‌ها و خبرنگاران را بهترین مروجان فرهنگ صلح و سازش اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه با تقویت فرهنگ می‌توانیم پله‌های ترقی را طی کرده و با قانون‌گرایی و قانون‌مداری جامعه را به سمت رستگاری رهنمون کنیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با بیان اینکه در بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی کانون‌های صلح‌یار راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته نیز کانون صلح‌یار دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ایجاد شد تا دانش‌آموزان و فرهنگیان خود به صورت مستقیم در امر صلح و سازش ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خبرنگاران استان به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 6191216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha