۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰

ویژه دانشجویان شاغل به تحصیل؛

جزییات نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد

جزییات نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی اعلام شد

ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۴۰۳ تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است و این فرصت تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

البرزی افزود: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان است.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و ثبت نام در دانشگاه مبداء اطلاع رسانی خواهد شد.

البرزی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت خودداری کنند. با توجه به محدودیت زمانی در مبحث آموزش دانشجویان، امکان تمدید ثبت نام به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

کد خبر 6191305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha