۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

لیست شرکت نماشویی ساختمان در تهران

لیست شرکت نماشویی ساختمان در تهران

در ادامه به معرفی تعدادی از این شرکت‌ها می‌پردازیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وجود باران‌های اسیدی و آلودگی بیش از حد هوا در کلان شهرهایی مثل تهران و مراکز صنعتی باعث می‌شود که به مرور زمان یک لایه از آلودگی و جرم بر روی سطح سازه‌ها جمع شود و جلوه کثیف و زشتی را برای نمای ساختمان‌ها ایجاد کند. نماشویی ساختمان باید بر روی همه ساختمان‌های قدیمی، جدید و نوساز به صورت دوره‌ای انجام شود تا از آسیب‌هایی که نما را تهدید می‌کنند، جلوگیری شده و طول عمر ساختمان افزایش یابد. شستشوی نما یا نماشویی ساختمان جزو خدمات ساختمانی به شمار می‌رود که از آن برای نوسازی ظاهر و زیباسازی ساختمان استفاده می‌شود. از آنجایی که این کار جزو کارهای تخصصی در صنعت ساختمان محسوب می‌شود، باید از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران کمک بگیرید. در ادامه به معرفی تعدادی از این شرکت‌ها می‌پردازیم.

نماشویی ساختمان چیست؟

نماشویی تنها روش نظافت و شستشوی نمای ساختمان می‌باشد که سهم زیادی در زیبایی و آراستگی سازه‌ها دارد. از نظر زیبایی شناسی هر چه ظاهر یک سازه تمیزتر باشد، آن سازه خوش منظرتر و زیباتر به نظر می‌رسد. از آنجایی که امروزه آلودگی آب و هوا افزایش یافته است، لایه‌ای از مواد اسیدی بر روی ساختمان‌ها جمع می‌شود و باعث کثیف و غیرشفاف شدن آن‌ها خواهد شد. اگر این آلودگی‌ها به موقع تمیز نشوند، نه تنها منجر به نازیبا شدن ساختمان می‌شوند؛ بلکه به تدریج به لایه‌های زیرین رسوخ کرده و باعث نابودی آن‌ها خواهند شد.

برای تمیز کردن این آلودگی‌ها باید از نماشویی ساختمان استفاده کرد. نماشویی هم آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد و منجر به چشم نواز شدن سازه می‌شود و هم در مقاومت و ماندگاری آن تأثیر بسزایی دارد.

شرکت نماشویی ساختمان

برای اینکه شستشوی نمای ساختمان به بهترین نحو انجام شود و عمر بنا افزایش یابد، باید این کار را به بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران بسپارید. این شرکت‌ها عبارتند از:

آسمان خراش

تراکم بالای کلان شهرها، مشکلات زیادی را برای مردم و ساکنین به همراه دارد. اکثر ساکنین تهران از آلودگی نمای ساختمان خود در عذاب هستند. در صورتی که طرفدار محیط زیست هستید، حتماً از شنیدن اسم راپل خوشحال خواهید شد. چرا که این کار با استفاده از طناب و در ارتفاع انجام شده و نه باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها می‌شود و نه آلودگی زیست محیطی به دنبال دارد. تیم فنی آسمان خراش، تجربه زیادی در انجام پروژه‌های شستشوی نمای ساختمان در تهران و دیگر شهرها دارد و خدمات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام خواهد داد. این شرکت همواره در تلاش است تا با استفاده از متریال عالی و باکیفیت باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان شود. متخصصان مجرب آسمان خراش، به کارگیری اقلام مصرفی درجه یک را وظیفه اصلی خود می‌دانند تا بتوانند خدمات باکیفیتی ارائه دهند.

این شرکت دارای مدرک معتبر از انگلستان است و مجری خدمات تخصصی کار در ارتفاع بدون کمک داربست می‌باشد. شرکت فنی مهندسی آسمان خراش، دوره‌های مهارت راپل را پشت سر گذاشت و توانست مدرک بین‌المللی خود را از کشور انگلیس دریافت نماید. این شرکت همه خدمات مربوط به ارتفاع را با بهترین و جدیدترین ابزارها در کنار استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد. خدماتی که تیم آسمان خراش ارائه می‌دهد عبارتند از:

شستشوی نما

نقاشی نما

توری نما

نورپردازی نما

نصب بنر و تابلوی نمای ساختمان

عایق نمای ساختمان

آب بندی نمای ساختمان

درز انقطاع نما

بازسازی نمای ساختمان

آدرس شرکت آسمان خراش در تهران، میدان ونک قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۵۱۴۷۹ و ۰۲۱۳۳۶۱۶۳۰۲ و ۰۹۱۲۰۲۳۸۳۷۰ تماس بگیرید.

مهستان

شرکت مهستان فعالیت خود را در زمینه نظافت و شستشوی نما و کف ساختمان از سال ۱۳۹۲ شروع کرد. این شرکت با هدف کسب رضایت مشتریان شروع به فعالیت نمود و با یک دهه سابقه توانست به یکی از بهترین شرکت‌های نماشویی ساختمان در تهران تبدیل شود. تیم مهستان، نماشویی ساختمان را با جدیدترین دستگاه‌ها مطابق با استاندارد جهانی انجام می‌دهد. این شرکت خدمات شستشوی نما در ارتفاعات زیاد را با پوشش‌های مخصوص راپل کاران و تجهیزات مدرن ارائه می‌دهد. شرکت مهستان خدمات زیر را در اختیار مردم تهران قرار خواهد داد:

نماشویی ساختمان بدون داربست و با داربست

نماشویی ساختمان با مواد نانو و سایر مواد مناسب

نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی ساختمان توسط متخصصان

بیمه بودن متخصصان در حین کار

استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی نما

این شرکت در سعادت آباد قرار دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۶۳۴۹۶۲۹ تماس حاصل نمائید.

کارویس

شرکت کارویس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با نام شرکت زیبا نگار مدیسا به صورت رسمی در زمینه انواع خدمات نمای ساختمان با سبک نوین آغاز کرد. این شرکت هم اکنون با نام تجاری کارویس مشغول به فعالیت می‌باشد. این مجموعه توسط نیروهای جوان و خلاق اداره می‌شود و کار نماشویی را با دستگاه‌های به روز و مطابق با استاندارد جهانی انجام می‌دهد. کلیه خدمات نماشویی را می‌توانید از تیم مجرب شرکت کارویس درخواست نمائید. این مجموعه که یکی از بهترین شرکت‌های شستشوی نما در شهر تهران شناخته می‌شود، خدمات زیر را به علاقمندان ارائه می‌دهد:

نماشویی ساختمان با طناب

شست و شوی نما با بالابر

شستشوی نما با واترجت ۲۵۰ بار

نماشویی به روش واتر سندبلاست

نماشویی با دیسکلر

شستشوی نما با مواد شوینده، ابر و تی

برای بازدید حضوری از شرکت کارویس به دفتر آن‌ها در شهرک غرب مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6191534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha