۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری همدان به مرز مهران

اعزام ناوگان ماشین‌آلات راهداری همدان به مرز مهران

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان به مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی از اعزام ۲۶ دستگاه خودرو شامل ۱۳ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه ماشین آلات سبک به همراه ۹ سرپرست به مرز مهران خبر داد و گفت: ناوگان اعزامی راهداری همدان برای ارائه خدمات بهتر به زائران به تجهیزات لازم مجهز هستند.

آهکی افزود: مطابق دستورالعمل‌های سازمان راهداری کشور و ستاد اربعین و از آنجایی که اداره کل راهداری به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین مشخص شده و برای خدمات رسانی بهتر به زائران عزیز تعداد ۲۶ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان با تجهیزات کامل در مرز مهران در استان ایلام مستقر می‌شوند و تا پایان طرح اربعین نیز در این مرز حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تسهیل در جابه جایی زوار اربعین حسینی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های حمل و نقل مسافری، ادارات، کارخانه جات و دانشگاه‌های دارای ناوگان اتوبوس استان انجام شده است تا از این ظرفیت برای جابه‌جایی زوار از مرز مهران به همدان استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: سال گذشته افزون بر ۱۸ هزار زائر از استان همدان به مرز مهران جابه جا شد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۰۱ پنج درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6191655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha