۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹

کوبا اظهارات نژادپرستانه «اسموتریچ» را محکوم کرد

کوبا اظهارات نژادپرستانه «اسموتریچ» را محکوم کرد

وزیر امور خارجه کوبا ضمن محکوم کردن اظهارات غیرانسانی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره گرسنگی دادن به مردم غزه، این اظهارات را بیانگر تصمیم اشغالگران برای ادامه نسل‌کشی در فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزیر امور خارجه کوبا اظهارات مجرمانه و ضد انسانی «بتسلئیل اسموتریچ» را مبنی بر اینکه گرسنگی دادن به دو میلیون نفر از ساکنان نوار غزه اقدامی عادلانه و اخلاقی است، محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا در این خصوص گفت: ما اظهارات (مقام‌های) دولت اسرائیل را مبنی بر گرسنگی دادن به ساکنان نوار غزه محکوم می کنیم. این اظهارات بیانگر تصمیم آنها برای ادامه نسل‌کشی در فلسطین است.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نژادپرستانه که بیانگر عمق اندیشه‌های افراطی صهیونیست‌هاست، گرسنگی دادن به مردم غزه را «اخلاقی و عادلانه» دانست.

وی افزود: از بین بردن حماس به طور نظامی و مدنی بدون سیطره بر کمک های بشردوستانه امکانپذیر نیست.

این وزیر صهیونیست در اظهاراتی فرافکنانه و با نادیده گرفتن جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه، مدعی شد که رژیم صهیوینستی نمی تواند توافقی را بپذیرد که طی آن تروریست‌ها (اشاره به نیروهای مقاومت) بار دیگر به قتل و اسیرگرفتن بپردازند!

کد خبر 6191730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha