۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱

جانشین فرمانده انتظامی مشهد:

۲ متهم به ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس های مشهد دستگیر شدند

۲ متهم به ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس های مشهد دستگیر شدند

مشهد- جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران کلانتری شیرازی ۲ متهم به ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس‌های سطح شهر مشهد را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره جیب بری در داخل اتوبوس‌های شهری محدوده خیابان آیت الله شیرازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری شیرازی با بازبینی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها و اطلاعات به دست آمده از سوی مالباختگان یکی از متهمان را که فردی سابقه دار است شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت زنی هدفمندی را آغاز تا این که روز گذشته متهم و همدستش را در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس مشاهده و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر و در بازرسی از متهمان یک عدد کیف پول و ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه را کشف کردند.

چراغ اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌ها در ساعت‌های شلوغ و پر ازدحام جمعیت اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ در اماکن شلوغ از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و مراکز تجاری، هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به حفظ اموال خود داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6191736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha