۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۵

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام اعلام کرد؛

تحویل اولین تاکسی طرح اشتغال به مددجوی تربت جامی

تحویل اولین تاکسی طرح اشتغال به مددجوی تربت جامی

تربت جام- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام از تحویل اولین تاکسی طرح اشتغال به مددجوی شهرستان تربت جام خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم دهقانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحویل اولین تاکسی طرح اشتغال مددجویان اظهار کرد: توانمندسازی از طریق کارآفرینی و توسعه اشتغال مسیری برای خوداتکایی مددجویان است که درحال حاضر ۳ هزار ۴۲۳ طرح، تحت نظارت کارشناسان این نهاد قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با اشاره به نظارت بر ۸۶۲ طرح ایجاد شده به مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان از اعتبارات بانکی و امدادی در سال قبل، بیان کرد: توسعه مشاغل مددجویی و اتصال زنجیره‌های مشاغل خرد به مشاغل بزرگ لازم است، همچنین طرح‌های خودکفایی در این مدت، زمینه فعالیت ۱۲۰۵ نفر از مددجویان دیگر را نیز فراهم کرده است.

وی با تأکید بر نظارت سه تا پنج‌ساله طرح‌های خودکفایی، ادامه داد: از اول سال جاری ۳۵ فقره وام اشتغال به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و کمیته امداد به‌منظور پایدارسازی، توسعه مشاغل و توانمندسازی مددجویان، با اعطای تسهیلات بنا به‌ضرورت، بر طرح‌های خودکفایی نظارت لازم را انجام می‌دهد.

دهقانی در خصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت، خاطر نشان کرد: موفقیت مددجویان کارآفرین نه تنها سبب کسب درآمد برای خود و خانواده می‌شود، بلکه روحیه خودباوری را میان جامعه هدف این نهاد تقویت می‌کند.

کد خبر 6191737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha