۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۹

در شبانه‌روز گذشته؛

روسیه: «دنپر» واحدهای نظامی اوکراین را در زاپروژیا شکست داد

روسیه: «دنپر» واحدهای نظامی اوکراین را در زاپروژیا شکست داد

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از شکست واحدهای نظامی اوکراین در زاپروژیا توسط یگان «دنپر» در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان جنوب وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند، نیروهای مسلح اوکراین قریب ۶۸۰ نیروی نظامی خود را از دست دادند.

این بیانیه اضافه می کند: یگان غرب بر مواضع سودمندتری تسلط یافت، ۴ حمله دشمن دفع شد؛ اوکراین قریب ۴۹۵ نیروی نظامی، یک تانک و یک نفربر زرهی خود را نیز در این محور از دست داد.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهای یگان مرکز مواضع سودمندتری را در اختیار گرفتند و ۲ ضد حمله دشمن را دفع کردند، کی یف قریب ۳۵۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. یگان شرق وضعیت خود را در خط مقدم بهبود بخشید؛ یک حمله از سوی یگان تهاجمی دشمن دفع شد؛ کی یف قریب ۱۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: یگان دنپر واحدهای نظامی اوکراین را در منطقه زاپروژیا شکست داد؛ کی یف قریب ۱۱۰ نیروی نظامی و برخی تجهیزات خارجی خود را از دست داده است.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در ادامه از تلاش این کشور در شبانه روز گذشته برای خنثی سازی ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نیز خبر داد.

کد خبر 6191738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha