۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

تولید و اشتغال پایه‌های اصلی جهش اقتصادی آذربایجان غربی است

تولید و اشتغال پایه‌های اصلی جهش اقتصادی آذربایجان غربی است

ارومیه-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های گمرکات، کشاورزی، معدن و گردشگری گفت: تولید و اشتغال پایه‌های اصلی جهش اقتصادی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حاکم ممکان عصر شنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه گستردگی این مجموعه در بحث اشتغال، مهارت، مشاغل خانگی و تعاونی‌ها، موجب شده تا از اهمیت بالایی در بهبود شاخص‌های توسعه استان برخوردار باشد گفت: لزوم حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی برای برقراری تولیدی پایدار و توسعه محور یک امر حیاتی است.

وی افزود: شاخص‌های اقتصادی شهرستان ارومیه با وجود تلاش مدیران مربوطه، متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجموعه سهم مهمی در حمایت‌های اجتماعی و به دست آوردن سرمایه اجتماعی دارد لذا باید با نگاهی جامع، پویا و عدالت محور نسبت به ایفای وظایف عمل کند.

ممکان خاطرنشان کرد: برای بهبود شاخص‌های تولید و اشتغال و نیز تقویت نقش و کارکرد تعاونی‌ها آمادگی داریم تا از توان مجلس برای این امر بهره ببریم.

در این نشست در خصوص موضوعات اشتغال، وضعیت جامعه کار و تولید و چگونگی تقویت بخش تعاون و همچنین موضوعات مختلفی دیگر از جمله یارانه‌ها و تسهیلات اشتغال رأیی حوزه انتخابیه بویژه کارت‌های مرزنشینی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 6191780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha