۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷

فرماندار رباط کریم:

اداره راه و شهرسازی رباط کریم از بهارستان و اسلامشهر جدا شد

اداره راه و شهرسازی رباط کریم از بهارستان و اسلامشهر جدا شد

رباط کریم- فرماندار رباط کریم از مستقل شدن اداره راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این اداره تا کنون با اسلامشهر و بهارستان تجمیع بود و من بعد به صورت مستقل به مردم رباط کریم خدمات می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید احمدی از مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم خبر داد و اظهار کرد: این اداره به صورت تجمعی سه شهر رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر با یک مدیر به مرکزیت اسلامشهر اداره می‌شد که با استقرار اداره در شهرستان مردم می‌توانند از این اداره خدمات دریافت کنند.‌️

وی افزود: شهرستان رباط کریم پایتخت مسکن حمایتی را در کشور به خود لقب داده ولی متأسفانه تا به امروز و پیگیرهای مسئولین قبلی متولی مسکن در شهرستان استقلال پیدا نکرده بود و این امر باعث مشکلاتی برای تحقق طرح‌های پیش بینی شده به ویژه در قالب طرح نهضت مسکن ایجاد کرده بود.

فرماندار رباط کریم بیان کرد: با پیگیری و مذاکراتی که در این دو سال با استاندار و مدیرکل راه و شهر سازی انجام شد موافقت آنها بر مستقل شدن اداره راه و شهرسازی شهرستان رباط کریم صورت گرفت و مسئول این اداره حکم ابلاغ خود را در هفته گذشته از مدیر کل راه و شهرسازی دریافت کرد. ️

احمدی در ادامه ضمن تشکر از استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در تسریع استقلال این اداره گفت: با مستقل شدن این اداره هدف گذاری کامل اولیه و ارائه خدمات به مردم به خوبی محقق می‌شود.

کد خبر 6191793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha