۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۹

نماینده قم در خانه ملت:

وزیر جدید ارشاد باید برای حل مشکلات خبرنگاران اطمینان دهد

وزیر جدید ارشاد باید برای حل مشکلات خبرنگاران اطمینان دهد

قم- نماینده قم در خانه ملت گفت: از وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از رای اعتماد درخواست خواهیم کرد که برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران به نمایندگان اطمینان خاطر دهد.

به خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری ظهر شنبه در نشست صمیمی مجمع نمایندگان قم با مدیران و نمایندگان رسانه های استان که به همت خانه مطبوعات استان قم برگزار شد گفت: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر هم زبان و هم دل هستند و اگر موضوعی باشد، بین خود حل و فصل می کنند.

حجت الاسلام ذالنوری ادامه داد: از تلاش های نمایندگان ادوار قم در مجلس شورای اسلامی به واسطه تلاش های آنان در پیگیری مشکلات استان قم قدردانی می کنیم.

وی افزود: موضوعاتی که خبرنگاران و اصحاب رسانه ها در این نشست مطرح کردند مورد پیگیری مجمع نمایندگان قرار می گیرد، هر چند برخی از موضوعات برای دولت هزینه دار است و پیگیری و به ثمر رساندن آنها کمی دشوار است.

نماینده قم در خانه ملت ابراز کرد: از وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از رای اعتماد درخواست خواهیم کرد که برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران تلاش کند و در این زمینه به نمایندگان اطمینان خاطر بدهد و با این شرط به او رأی اعتماد خواهیم داد.

وی بیان کرد: در جلسه شورای اداری استان قم موضوع آگهی های دستگاه های دولتی به رسانه ها مورد تاکید و پیگیری قرار می گیرد.

ذوالنوری با بیان اینکه موفقیت هر دولت به پای نظام نوشته می شود افزود: مردم سالها است که از قطب بندی اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کردند و ریاست جمهوری از ارکان اصلی نظام اسلامی است که همگان باید برای موفقیت دولت به او کمک کنند.

نماینده مردم قم در خانه ملت تاکید کرد: باید مراقب بود تا برخی افراد که قصد آسیب رساندن به دولت را دارند وارد عمل نشوند که در این صورت مجلس تذکرات لازم را خواهد داد.

حجت الاسلام ذوالنوری بیان کرد: امیدواریم با یاری دولت، کابینه ای خوب و کارآمد تشکیل شود و دولت نباید ضعیف باشد و اعضای هیأت دولت باید با قدرت به فکر حل مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: برنامه هفتم و سیاست های کلان نظام که مورد تاکید رییس جمهور است باید در این دوره دنبال شود و مطبوعات هم باید مراقبت کنند تا به شکاف های حزبی دامن نزنند.

حجت الاسلام ذوالنوری در ادامه ابراز کرد: کاهش سرمایه اجتماعی و سرمایه ملی که اعتبار مردم و نظام است، امروز دچار آسیب شده که یکی از علت های آن، حس وجود فساد است.

وی عنوان کرد: افرادی که دارای فساد هستند صلاحیت پذیرش مسوولیت را ندارند و امروز نیاز است در این دوره در این عرصه اقدامات جدی صورت گیرد و قانونی پیش بینی شود تا منفذها و راه های فرار برای انجام فساد بسته شود.

نماینده قم در خانه ملت گفت: باید فضایی فراهم شود تا امکان بروز فساد وجود نداشته باشد و در این زمینه رسانه ها می توانند همراهی های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6191823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha