۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان:

شکارچی متخلف در کامیاران دستگیر شد

شکارچی متخلف در کامیاران دستگیر شد

کامیاران_مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کردستان گفت: با رصد فضای مجازی، شکارچی متخلف در شهر کامیاران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال حمیدی شامگاه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اعلام کرد: متخلفی که شکار و صید غیر مجاز حیات وحش انجام داده بود و در فضای مجازی تصاویر آن شکار را منتشر می‌کرد، با رصد فضای مجازی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت محیط زیست، همیاران محیط زیست و دستگاه قضائی در دستگیری این شکارچی متخلف همکاری کردند، بیان کرد: این شکارچی که اقدام به شکار خرگوش کرده بود و عکس‌هایی از اقدام مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر می‌کرد با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست کامیاران به سرعت شناسایی و به دستگاه قضا معرفی شد.

مدیرکل محیط زیست کردستان بیان کرد: براساس قانون شکار صید، ارتکاب به شکار جرم محسوب می‌شود و از سوی مراجع قضائی پیگیری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده متخلفان و شکارچیان استان به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود تا میزان جرم بررسی شود، تصریح کرد: هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با شکارچیان متخلف وجود ندارد.

حمیدی تعامل و همکاری یگان حفاظت محیط زیست با نیروی انتظامی و پلیس فتا منجر به کاهش تخلفات وشکار می‌شود.

وی اضافه کرد: هرگونه حیوان آزاری یا شکار جانوران وحشی که تصاویر آنها در فضای مجازی منتشر شود رصد و متخلفان سریعاً دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 6191842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha