۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه:

رژیم غاصب اسراییل فلج و مضمحل شده است

رژیم غاصب اسراییل فلج و مضمحل شده است

آمل- معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت مردم غزه بین المللی شده است، گفت: رژیم غاصب اسراییل فلج و مضمحل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایرج مسجدی شامگاه شنبه در یازدهمین سالگرد شهید اسماعیل حیدری با اشاره به جنگ غزه و جنایتکاری‌های اسرائیل غاصب گفت: جنایت‌های زیادی را از جمله به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه انجام داده است.

وی با بیان که بیش از یک میلیون نفر بر اسرائیلی‌ها در غزه آواره شده‌اند، تصریح کرد: از آغاز جنگ تا امروز اشغالگران در مناطق و جاهای مخفی که درست کرده‌اند به سر می‌برند و مسائل و تبعات اجتماعی زیادی برای آنان ایجاد شده است.

وی با عنوان در بحث جبهه مقاومت در هیچ دوره‌ای از تاریخ، صهیونیست‌ها اینقدر کشته نداده بودند، گفت: تاکنون این قدر نیروهای زیادی از آنان منهدم شده و این قدر درگیر عملیات‌های موشکی نبودند.

سردار مسجدی با عنوان اینکه ارتش اسرائیل مضمحل و فلج شده است و اگر ارتش‌های بزرگ دنیا و آمریکا و غیره در کنارش قرار نگرفته بود به دست مقاومت فلسطینی تار و مار شده بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با عنوان اینکه جنگ مقاومت با اسرائیل بین المللی شده است، گفت: اگر چند روز سر و کله آمریکایی‌ها در آنجا پیدا نشود دچار مشکل می‌شوند.

وی با اظهار اینکه نباید فکر کنیم که رژیم غاصب پیروز میدان است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی مردم فقیر و بی پناه را آماج حملات و تهاجم قرار داده است.

سردار مسجدی با اظهار اینکه هنوز بیش از ۱۰ درصد توان و امکانات مقاومت حماس در نبرد با اسرائیل استفاده نشده است، گفت: رژیم غاصب اسرائیل هنوز هیچ پیروزی به دست نیاورده است و ادعای آنان برای نابودی حماس و اخراج مردم غزه نتیجه نداد و با آنکه مردم غزه شهید دادند و مجروح شدند اما حاضر نشدند سرزمین خود را در غزه ترک کنند.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب نتوانستند اسرای خود را از دست مقاومت آزاد کنند و امروز اسرائیل تقاضای مذاکره می‌کند اما شروط مذاکره را حماس تعیین می‌کند و فرماندهان حماس و مقاومت از مکتب اسلام درس گرفته‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس با بیان اینکه اسرائیل با کودک، زنان و بچه‌ها جنگ می‌کنند، گفت: اما مردم مظلوم همچنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

کد خبر 6191843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha