۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲

سازمان ملل؛

ترور فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها ازلبنان تا ایران را محکوم می‌کنیم

ترور فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها ازلبنان تا ایران را محکوم می‌کنیم

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین اعلام کرد که ترور فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی از لبنان تا ایران را محکوم کرده و باید این موضوع به طور مستقل و شفاف بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور فلسطین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که ترور فلسطینیان توسط اشغالگران قدس سابقه طولانی دارد و باید به طور مستقل و شفاف این موضوع بررسی شود.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور فلسطین با بیان اینکه به همراه گزارشگران سازمان ملل متحد تشدید خشونت در منطقه و تازه‌ترین کشتارها و ترورهای غیرقانونی از لبنان تا ایران را محکوم می کنیم، گفت: اسرائیل سابقه طولانی در ترورهای هدفمند عمدتاً علیه فلسطینی‌ ها در فلسطین و خارج از کشور دارد و اکنون باید پاسخگو باشد.

فرانچسکا آلبانیز تاکید کرد: تحقیقات و پاسخگویی مستقل و شفاف باید بخشی از مسیر صلح باشد.

در ساعات ابتدایی چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

کد خبر 6191844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهاب ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      باشه دستت درد نکنه .
    • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      3 0
      مجامع جهانی کارایی خود را از دست داده اند امروز نهادهای مردمی و احزاب و سازمان های مردم نهاد عالم را باید برانگیخت تا جهان را صحنه نفرت از صهیونیست و اسرائیل کنند و خواهان نابودی آن شوند.
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      5 0
      معمولا همین‌گونه است:«محکوم می‌کنیم!»، ولی واقعیت در پشت این رجزخوانی‌هایتان قرار دارد...
    • حمیدبدوی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      متاسفانه زمانی شده که فقط باید زورداشته باشی که ازخودت دفاع کنی ومجامع بین الملل حتی مترسک هم نیستند
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      1 0
      حرص نخور برای پوستت خوب نیست کاری از شما بر نمی آید. از یک طرف محکو م می کنید. از یک طرف سلاح در اختیارش می گذارید تا کودکان فلسطینی را قتل وعام کنند.
    • ایرانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      1 0
      بنام خداوند دادگر جناب نتان یاهو جناب بایدن لابی های صهیونیست صاحب کارترها که امثال شما پیر پاتال ها رییس جمهور برای امریکا و رژیم صهیونیستی تروریستی کودک کش انتخاب می کنید و خودرا اقای جهان فرض می کنید سوالم این است برای چه ؟ ایا قادرید این امکانات را با خود بگور ببرید ؟ اگر صهیونیست یهودی هستید پس
    • ایرانی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      2 0
      ادامه ،پس به زندگی پس از مرگ معتقد باید باشید در نتیجه پس از سکته زدن هر یک از شما سردمداران و کارتران امریکایی و غربی فورا وارد عالم برزخ خواهید شد شک نکنید اگر در چندروز دنیا ادم خوبی بودید وارد برزخ بهشتی می شوید تا روز قیامت و اگر دنیا پرست بودید که هستید اگر انسان بودید که با این همه کشتار
    • ایرانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      1 1
      ادامه ،انسانهای بیگناه در جهان از جمله فلسطین و غزه فورا وارد برزخ جهنمی خواهید شد و امثال نتان یاهو و رفقایش و بایدن و ترامپ و تمام ادمهایی که در کنگره برای نتان یاهوی کودک کش ایستاده کف زدید وارد برزخ جهنمی شده و تاروز قیامت عذاب خواهید کشید ایا ارزش داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      روز اول حمله تروریستی حماس محکوم نکردی؟!
    • ایرانی ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      بابا کشور لهستان مرکز یهودیان است پس ساکنین اشغالگر صهیونیستی را به لهستان مهاجرت دهید و سردمداران جنایتکار و کودک کش رژیم جعلی اسراییل را هم دست بسته تحویل دادگاه کیفری لاهه داده تا محاکمه و مجازات شوند ملت فلسطین هم بخانه های خود در فلسطین وارد شوند وسلام .
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      احسنت حرف درست 👍
    • حمید ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      مجامع بین المللی تنها سرپوشی از برای کشتن حقیقتهاست ، تاواقعیت ان وحشی گری صهیونیسم برکسی اشکار نشود و این خود ساخته ی همون رژیم بوده که تنها در بوق های خود میدمن و از محکومیت دم میزنن در صورتی که در واقعیت چنین نبوده
    • ناشناس ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      1 0
      فقط تو این مدت محکوم کردید .... کار دیگه از دستتون اگه بر میاد خوشحال میشیم انجام بدید
    • ایرانی ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 0
      بااین کشتار و قتل عام فلسطینیان در غزه از این پس نه بایدن و نه ترامپ و نه هیچ قدرت زمینی دیگری قادر نخواهند بود از نابودی و محو رژیم‌جعلی کودک کش اسراییل جلوگیری نماید و بحول قوه الهی بزودی در میدان تل اویو بدار زدن نتان یاهو و ژنرالها و احزاب تند رو و وزرای این رژیم منحوس را شاهد خواهیم بود .
    • یک ایرانی ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      0 0
      سازمان مللِ بی ارضه هیچ کاری برای مسلمانان وفلسطینیان وایران نکرده ونخواهدکرد؛پس ما بایدحق خودرا بازورسلاح وموشک وپهبادازدشمنان بگیریم.