۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت در مراغه

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت در مراغه

تبریز-فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، توحید فارسی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی به عمل آمده در نهایت با کار شبانه‌روزی بی‌وقفه مأموران پلیس آگاهی موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در دو عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی، متهمان به ۴۲ فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان مراغه و شهرستان‌های همجوار با همدستی ۶ نفر مالخر معترف و ضمن دستگیری مالخران از مخفیگاه آنها موتورسیکلت‌های سرقتی کشف که پس از شناسایی اموال مسروقه و تأیید مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده می‌شود.

فارسی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال است، افزود: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست، به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت، توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع کنند.

کد خبر 6191869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha