۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۱

رییس شورای شهر ارومیه:

مقصرین حادثه تلخ دختر بچه ارومیه معرفی و برخورد شود

مقصرین حادثه تلخ دختر بچه ارومیه معرفی و برخورد شود

ارومیه - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مقصرین حادثه تلخ دختر بچه ۹ ساله باید معرفی و بدون هیچ اغماضی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد خلیل پور شنبه شب در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغ دیده حادثه برق گرفتگی و فوت دختر بچه در پارک محله‌ای فردوسی ارومیه، افزود: باید قبول کنیم که متأسفانه آن دختر معصوم در محدوده فضای سبز شهرداری که جز ملک شهرداری بوده جان سپرده است و باید به خانواده داغ دیده و شهروندان پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه آن دختر معصوم فرزند همه ما بوده است، افزود: همه اعضای شورا پیگیر نتیجه کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر مقصر و یا مقصرین این حادثه است تا اقدامات لازم را در اسرع وقت در این راستا انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت معرفی همه مقصرین این حادثه به مردم تصریح کرد: اگر مقصرین حادثه از همکاران مجموعه مدیریت شهری اعلام شود با هر پست و مقامی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

خلیل پور در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به جد پیگیر موضوع بوده و در پی احقاق حق و حقوق خانواده داغ دیده هستند، و اجازه نخواهیم داد حقی از خانواده "دختر همه ما" پایمال شود.

وی ادامه داد: گریه‌ها و ضجه های مادر دختر معصوم را همه دیدیم که برای هیچکس قابل تحمل و قبول نبوده و باید به قطره قطره‌های اشک‌های آن مادر پاسخگو باشیم.

خلیل پور خطاب به شهردار ارومیه ادامه داد: به عنوان شهردار این شهر آیا ضعف عملکرد سازمان مربوطه، کارشناسان و پیمانکار در این حادثه تأثیر گذار بوده؟ و چه تمهیداتی برای جلوگیری از رخداد مجدد حوادث مشابه تعبیه شده است؟

کد خبر 6191920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha