۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۳

نایب رییس شورای شهر ارومیه

۸۰ درصد مقصر حادثه دختر بچه ارومیه عدم نظارت جدی شهرداری بود

۸۰ درصد مقصر حادثه دختر بچه ارومیه عدم نظارت جدی شهرداری بود

ارومیه-نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۸۰ درصد مقصر حادثه برق گرفتگی دختر بچه ارومیه ای در پارک عدم نظارت جدی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، گلشن نوروزی شنبه شب در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن همدری و تسلیت فوت دختر بچه در اثر برق گرفتگی در پارک فردوسی ارومیه به خانواده معزا، اظهارکرد: باید قبول کنیم ۸۰ درصد مقصر این حادثه عدم نظارت است و فرهنگ معذرت خواهی را در اشتباهات خود داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره انباشته شدن فعالیت‌ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: تمام وظایف اعم از نگهداری و نظارت و آذین بندی و برنامه ریزی های مراسم و … به سازمان سیما و منظر و فضای سبز با نیروی انسانی و منابع محدود محول شده که سازمان قادر به نظارت همه فعالیت‌ها نیست.

نوروزی با اشاره به لزوم کنترل‌های دوره‌ای برای پایه چراغ‌های روشنایی در فضاهای سبز شهری تصریح کرد: اگر چند روز قبل به صورت دوره‌ای کنترل‌های لازم صورت می‌گرفت این حادثه رخ نمی‌داد و خانواده‌ای داغدیده نمی‌شد.

وی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز مجدد چنین حوادثی در سطح شهر سیستم‌های روشنایی فضاهای سبز و معابر شهر را بررسی و عایق بندی و ایمن سازی لازم را انجام دهد.

کد خبر 6191926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      3 0
      20 درصد کجا رفت