در واکنش به جنایت خونین در محله الدرج غزه مطرح شد؛

اذعان «کامالا هریس» به جنایت اشغالگران ضد غیرنظامیان در «تابعین»

اذعان «کامالا هریس» به جنایت اشغالگران ضد غیرنظامیان در «تابعین»

خبرگزاری رویترز گزارش داد که کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا به ابراز نگرانی لفظی در هدف قرار دادن غیرنظامیان در جنایت اخیر اشغالگران در مدرسه «تابعین» بسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن غیرنظامیان در مدرسه «تابعین» واکنش نشان داد.

خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه گزارش داد که نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ابراز نگرانی لفظی از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در غزه از سوی صهیونیست‌ها بسنده کرد.

وی در سخنانی با اذعان به نقش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان در جنایت اخیر در مرکز غزه مدعی شد که «اسرائیل» به مسئولیت خود در جلوگیری از کشته شدن غیرنظامیان پایبند باشد.

پیشتر نیز، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روایت ارتش اشغالگران درباره جنایت مدرسه تابعین در محله الدرج در نوار غزه مبنی بر اینکه عناصری از نظامیان حماس و جنبش جهاد اسلامی در این مدرسه حضور داشتند، گمراه کننده و دروغ است.

حماس ادامه داد: اشغالگران در واکنش به موج گسترده انتقادات جامعه جهانی درصدد توجیه جنایت شنیع خود علیه غیرنظامیان در غزه هستند.

این بیانیه می‌افزاید: تاکید می‌کنیم که در میان شهدای جنایت مدرسه تابعین یک فرد مسلح نیز وجود نداشته و همه افرادی که برای اقامه نماز صبح در این مدرسه به فیض شهادت نائل شدند، غیرنظامی هستند.

گفتنی است که در قتل عام هولناک جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

کد خبر 6191961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
      0 1
      کلی بچه ی بی گناهو هر روز دارن میکشن بعد تازه ابراز نگرانی ؟ابراز نگرانی ات بخوره تو سرت. شاید شما بتونین مردم خودتونو و بعضی افراد امریکا پرست رو گول بزنین ولی ما که میدونیم اصل این اتیشا از گور امریکا بلند میشه. بایدن ترامپ هریس فرقی نداره همتون سرو پا یه کرباسین چون اساسا صهیونیست اعظم امریکاست