۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹

آمادگی مدیریت شهری برای انتقال تجارب به شهر حلب

آمادگی مدیریت شهری برای انتقال تجارب به شهر حلب

شهردار منطقه ۲ تهران در دیدار با شهردار شهر حلب بر آمادگی مدیریت شهری برای انتقال تجارب خود در حوزه‌های مختلف شهری به شهر حلب تأکید کرد.

به گزارش مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در دیدار با شهردار شهر حلب با تأکید بر آمادگی مدیریت شهری منطقه در انتقال و تبادل تجارب در حوزه توسعه شهری گفت: ارتقای سطح کیفی شهری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است و اتفاقات مهمی در فرایند توسعه شهری رقم خورده و امید است که بتوانیم تجربیات خود را در این حوزه انتقال بدهیم.

وی در ادامه با تشریح دستاوردهایی مدیریت شهری منطقه در زمینه‌های حمل‌ونقل عمومی، محیط زیست و ساماندهی رود دره‌ها و منابع طبیعی، معماری و شهرسازی گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه ۲ تلاش شده است تا با بهره‌گیری بهینه از فرصت‌ها بتوانیم در مسیر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، خدماتی همراه با توسعه حمل و نقل عمومی گام برداریم.

معاد المدلجی شهردار شهر حلب نیز در این نشست گفت: بسیار خرسند هستم که در دیدار با دوستان ما در شهرداری تهران این دستاوردها و پیشرفت‌ها در حوزه شهری را شاهد هستیم که نشان از تلاش و تخصص است.

وی با بیان اینکه حلب با قدمت ۱۲ هزار سال قدیمی‌ترین شهر است گفت: حلب ۶ سال درگیر جنگ با تروریست‌ها بود و تقریباً ۸۰ درصد مساحت جغرافیای حلب از دست رفت که برادران ما در جمهوری اسلامی ایران در کنار ما بودند و امیدواریم بتوانیم از تجربیات شما برای توسعه و آبادانی این شهر بهره مند شویم.

کد خبر 6192392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha