۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

فرمانده انتظامی نهبندان:

سواری هیوندا با ۸۲ کیلو تریاک در نهبندان متوقف شد

سواری هیوندا با ۸۲ کیلو تریاک در نهبندان متوقف شد

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۸۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری هیوندا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عرب ظهر یکشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری هیوندا که از مبدا چابهار به مقصد مشهد در حال حرکت بوده مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از سواری هیوندا، مقدار ۸۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که داخل خودرو جاسازشده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۳ سواری حامل سوخت قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات نیز از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ دستگاه سواری توقیف شده است.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار و۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران در این خصوص۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

کد خبر 6192472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha