۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد؛

برپایی۱۴موکب شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

برپایی۱۴موکب شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

زنجان-رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۴ موکب شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سطح کشور برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سجاد نوری در مراسم ارسال اقلام به یکی از موکب‌های اربعین حسینی، افزود: اقلام ارسالی با نام شهدای انتظامی برای خدمت رسانی به زائران تهیه و ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: این اقلام مورد نیاز موکب ها با کمک‌های خیران و منابع داخلی استان تأمین شده است آنچنانکه سال‌های گذشته هم برای تأمین این اقلام اقدام می‌شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان به عنوان استان پشتیبان این موکب ها تعیین شده که در این راستا هفت قلم از اجناس مورد نیاز این موکب ها با همکاری خیرین تهیه و امروز بارگیری و ارسال شد.

حجت الاسلام نوری، ارزش مالی اقلام ارسالی را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان منابع از نظر ریالی چندان چشمگیر نیست ولی در مسیر خدمت به زائران سید الشهدا بسیار ارزشمند است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم این استان با کمک در تهیه اقلام مورد نیاز موکب ها در حرکت میلیونی اربعین حسینی سهیم بشوند و از این فضای معنوی بهره لازم را ببرند.

کد خبر 6192477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha