۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱

در بوشهر؛

کارگروه تخصصی بازرسی‌های فراساحل کشور تشکیل شد

کارگروه تخصصی بازرسی‌های فراساحل کشور تشکیل شد

بوشهر-معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: نخستین نشست کارگروه تخصصی بازرسی‌های فراساحل کشور با حضور افسران کنترل و بازرسی بنادر جنوبی و شمالی در بندر بوشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست یاد شده در راستای نظارت یکپارچه و مستمر بر شناورها، دکل‌های حفاری و سکوهای فراساحلی برگزار شد.

وی بیان کرد: در نشست کارگروه تخصصی بازرسی‌های فراساحل کشور در بندر بوشهر همچنین بر لزوم ایجاد بسترهای موردنیاز جهت حضور افسران بازرس بر روی تأسیسات دریایی و تهیه گزارش‌های مرتبط تأکید شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این نشست همچنین قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مرتبط با ساختمان، ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریا در تأسیسات فراساحلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حاجی رضایی اظهار کرد: بازدید و نظارت مستمر از سکوها و شناورهای فراساحلی مستقر در آب‌های تحت حاکمیت از رویکردهای ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که این مهم در آب‌های خلیج فارس با جدیت تمام دنبال می‌شود.

وی افزود: امید است با هم‌افزایی ایجاد شده، شاهد پیشبرد هر چه بیشتر اهداف تعریف شده در حوزه سازه‌ها و سکوهای فراساحلی باشیم.

در روز دوم این نشست، حاضران در کارگروه از دکل حفاری سینا وان مستقر در بندر بوشهر بازدید کردند.

کد خبر 6192754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha