۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۷

مدیر امور اراضی بوشهر خبر داد؛

واگذاری اراضی ملی برای توسعه اشتغال در استان بوشهر

واگذاری اراضی ملی برای توسعه اشتغال در استان بوشهر

بوشهر- مدیر امور اراضی استان بوشهر از واگذاری اراضی ملی برای توسعه اشتغال در استان خبر داد و گفت: جهت تحقق اهداف در امور زمین باید صبر و شکیبایی داشت.

احمد مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای عمل به تعهدات و پاسخ دهی مناسب به ارباب رجوع پیگیری‌های فراوانی در مدیریت امور اراضی استان بوشهر صورت گرفته است.

وی تکریم و احترام به ارباب رجوع را یکی از اولویت‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: نظم و انضباط اداری باعث رسیدگی به موقع درخواست‌ها و پاسخگویی به مکاتبات می‌شود و در این راستا عزم جدی داریم.

مدیر امور اراضی استان بوشهر از ارتقا و بهبود شاخص‌ها خبر داد و بیان کرد: نظارت جدی بر واگذاری اراضی به طرح‌ها صورت گرفته است.

مشایخی گفت: از اراضی ملی برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی، علاوه بر حفظ محیط طبیعی نیز می‌توان استفاده کرد که واگذاری اراضی ملی برای اجرای طرح‌ها به منظور تقویت بخش کشاورزی، توسعه فرصت‌های شغلی، حفاظت از محیط زیست و افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی در خصوص واگذاری اراضی افزود: تنها یک بار می‌توان به افراد حقیقی و حقوقی اراضی ملی واگذار می‌شود، ولی افرادی که با موفقیت طرح را به بهره برداری رساندند با تشخیص کمیسیون، می‌توان مجدد اراضی ملی را به آنها واگذار کرد.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ضمن تاکید بر نظارت جامع بر طرح‌های اراضی واگذار شده بیان کرد: نکته قابل توجه و مهم نظارت مستمر بر طرح‌های اراضی واگذاری ملی است که عوامل نظارتی شهرستان دشتستان از ۶ طرح غیر کشاورزی شامل مجتمع خدمات رفاهی، تالار پذیرایی، کارگاه سفال و سرامیک، کارگاه شن و ماسه به مساحت ۳۸ هزار و ۱۰ مترمربع بازدید و میزان پیشرفت تعیین شد.

کد خبر 6193098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha