۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۳

استاندار قزوین:

ظرفیت نخبگانی قزوین در حوزه رسانه قابل توجه است

ظرفیت نخبگانی قزوین در حوزه رسانه قابل توجه است

قزوین- استاندار قزوین با بیان اینکه ظرفیت نخبگانی استان در حوزه رسانه قابل توجه است، گفت: بسیاری از خدماتی که در سه سال گذشته در سطح استان اتفاق افتاد مرهون پیگیری اهالی رسانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی در مراسم افتتاحیه رویداد اهالی رسانه استان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد، تصریح کرد: استان قزوین به سبب حضور نخبگانی در فعالیت‌های رسانه‌ای از نگرش‌های متعدد، از ظرفیت رسانه‌ای قابل توجهی برخوردار است، با توجه به ظرفیت بالقوه زمینه رشد و تعالی بیشتر فراهم است و امیدواریم آینده رسانه پیشروتر از گذشته باشد.

وی افزود: بسیاری از خدماتی که در سه سال گذشته در سطح استان اتفاق افتاد مرهون پیگیری و آگاهی بخشی اهالی رسانه است، اقداماتی که مردم در جریان آن قرار گرفتند و متوجه شدند که خادمان آنها در جهت حل مشکلات تلاش می‌کنند و رسانه‌ها رابط بین مدیران و مردم بودند.

وی افزود: از خبرنگارانی که حقایق را دنبال و آن را منعکس می‌کنند تا به جامعه کمک شود و مردم درک درست تری از مسائل داشته باشند تشکر می‌کنیم، همچنین از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها که نقش آنها نیز در اطلاع رسانی مؤثر است و در تعامل کامل با اصحاب رسانه هستند از آنها نیز بابت خدماتی که در جهت آگاهی بخشی به جامعه ایفا می‌کنند تشکر می‌کنم.

کد خبر 6193220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha