۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

فرمانده سپاه ساری:

خبرنگاران در جریان سازی و شورآفرینی نقش مهم دارند

خبرنگاران در جریان سازی و شورآفرینی نقش مهم دارند

ساری - فرمانده سپاه ساری نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را در شورآفرینی و جریان سازی در جامعه مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم شریفی صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این آنچه که امروز انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است، افزود: نظام رسانه‌ای و استکبار غرب امروز تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را ساقط کند و تمام دنیای غرب با تجهیزات امکانات پیشرفته برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: دنیای غرب تلاش می‌کند با بهره‌گیری از رسانه و اصحاب خبر به این اهداف دست پیدا کنند.

سرهنگ شریفی فعالیت در حوزه رسانه راه را نوعی جهاد دانست و گفت: اصحاب رسانه باید واقعیت‌هایی درون نظام اسلامی را به تحریر درآورند و واقعیت‌های حوادث تاریخ ساز را بیان کنند.

فرمانده سپاه ساری یکی از دلایل ماندگاری قیام نهضت عاشورا را پیام رسانی حضرت زینب کبری سلام الله مطرح کرد و نقش اصحاب رسانه را در جریان‌سازی و شورآفرینی در جامعه مهم و حساس بیان کرد.

سرهنگ شریفی با اظهار اینکه رسانه‌ها در تبیین مسائل پیروز میدان بوده‌اند، ادامه داد: یکی از وظایف اصلی رسانه بیان صادقانه مسائل به شمار می‌رود و مطالبه‌گری از مسؤولان یک رسالت است.

سرهنگ شریفی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بسیاری از پروژه‌های زمین مانده را تحرک بخشند ادامه داد: باید ه عنوان یک مطالبه‌گر مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را الگوسازی کنند تا کار به نتیجه برسد به هرجا که رسانه‌ها به میدان آمده و مسائل را به درستی انعکاس دادند شاهد تحولاتی بودیم.

فرمانده سپاه ساری یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشت و افزود: این خبرنگاران تلاش کردند تا اخبار درست و صحیح را به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه از یک آزادی عمل و ابتکاری در انقلاب اسلامی برخوردار هستند یادآور شد: دنیای امروز مملو از حوادث و رویداد است کسی می‌تواند در این راستا موفق باشد که بتواند روایت اول را داشته باشد و باید جریان‌سازی مناسبی در این راستا داشته باشیم.

فرمانده سپاه ساری شرایط دنیای کنونی را جنگ رسانه‌ای دانست.

کد خبر 6193252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha