۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۰

اهدای مدال طلای ورزشکار تیمورلویی به خانواده شهید آل هاشم

اهدای مدال طلای ورزشکار تیمورلویی به خانواده شهید آل هاشم

تبریز- مدال طلای معصوم خلیل‌زاده ورزشکار تیمورلویی به خانواده شهید آل هاشم اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی، قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، مدال طلای خود را با حضور مسئولان شهرستان آذرشهر، گوگان و تیمورلو به پدر والامقام شهید «آیت الله آل هاشم» و خانواده وی اهدا کرد.

دریافت ۲ مدال طلا از سوی خلیل‌زاده تیمورلوئی در مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس با روزهای شهادت شهدای خدمت مصادف شد و بر همین اساس او برای اهدای مدال به خانواده شهدای خدمت نیت کرد.

آیت الله هاشم برای معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی، که به همراه تیم ملی مچ‌اندازی کشورمان از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور ماه عازم مسابقات جهانی «مولداوی» است آرزوی توفیق کرد و از حضور مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار شهرستان آذرشهر، بخشدار گوگان، شهردار و رئیس شورای شهر تیمورلو برای حمایت از این جوان تشکر کرد.

اهدای مدال طلای ورزشکار تیمورلویی به خانواده شهید آل هاشم

خلیل زاده قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، قبل از این نیز یکی از دو مدال طلای این مسابقات را به خانواده شهید «مالک رحمتی» اهدا کرده بود.

این ورزشکار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران همچنین در سال ۲۰۲۳ میلادی مدال برنز مسابقات آسیایی مچ‌اندازی را کسب کرد و در مجموع چهار مدال بین‌المللی دارد.

کد خبر 6193364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      7 4
      دکتر آل هاشم واقعا اسطوره بود روحش شاد
    • اتیلا v534 IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      8 4
      روح شاد اولسون
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
      0 0
      سلام به نظر من کسی که با این همه زحمت مدال گرفته نباید به دیگری تقدیم کنه این یعنی بی ارزش کردن تمام زحمات در ثانی مگر کسی که شهید میشه مزدش از مردم می خواد که به خانواده شهید هدیه کرد
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
      0 1
      روحش شاد یادش گرامی دوست ورزشکار عزیز مریزاد