۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد خبر داد؛

آغاز پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» در هلال احمر یزد

آغاز پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» در هلال احمر یزد

یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز پویش ملی «هزار ویلچر در مسیر عاشقی» در این استان با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد عشقی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء (ع)، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، حضرت معصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشور اجرا کند.

وی گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان یزد می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچرها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۸۶۸۶۴۵ و شناسه ۳۰۲۰۱۴۰۳۵۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۱ به نام جمعیت هلال‌احمر یزد، واریز کنند.

عشقی اهداف تامین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های بشردوستانه، خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه برشمرد.

وی بیان کرد: علاوه بر این علاقمندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ویلچر های اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6193404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha