۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵

قادری در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد؛

به‌هم‌ریختگی در اقتصاد اسرائیل در پی ترس از عملیات خونخواهی ایران

به‌هم‌ریختگی در اقتصاد اسرائیل در پی ترس از عملیات خونخواهی ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد اسرائیل اقتصادی شکننده است و اگر جنگی صورت بگیرد، آرامش و امنیت برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: بهم‌ریختگی در اقتصاد اسرائیل، ناشی از ترس و نگرانی آن‌ها از وقوع حمله ایران علیه اسرائیل است. این بهم‌ریختگی را طی روزهای اخیر در بورس این رژیم می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: اقتصاد اسرائیل اقتصادی شکننده است و اگر جنگی صورت بگیرد، آرامش و امنیت برای اسرائیل وجود نخواهد داشت. همین الان هم شاخص‌های اقتصادی اسرائیل منفی شده و آن‌ها را سردرگم کرده است. این موضوع با حمله انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل قطعاً به مراتب تشدید خواهد شد.

وی گفت: طبیعی است که در صورت استفاده آمریکا و اروپا از ظرفیت‌های نظامی علیه ایران، پس از پاسخ انتقام‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی کوتاه نخواهد آمد و این موضوع، تبعات بسیاری برای آن‌ها خواهد داشت. جمهوری اسلامی قطعاً منافع آن‌ها را در کشورهای منطقه مورد تهدید قرار خواهد داد.

وی در پایان گفت: آن روزی که باید سگ هار منطقه را کنترل می‌کردند و جلوی یاغی‌گری و آتش‌افروزی آن را می‌گرفتند؛ کوتاهی کردند و اسرائیل را در تجاوزگری آزاد گذاشتند، باید فکر الان را می‌کردند؛ اما به مانند گذشته در این زمینه بی‌فکری کردند و قطعاً پاسخ سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

کد خبر 6193469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha