۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

در قالب آموزش آزاد؛

دانشگاه شریف به کنکوری‌ها ریاضی درس می‌دهد

دانشگاه شریف به کنکوری‌ها ریاضی درس می‌دهد

دانشگاه صنعتی شریف در تابستان ۱۴۰۳ درس ریاضی یک را در قالب آموزش آزاد ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمامی علاقه‌مندان از جمله داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ و دانشجویان فعلی دانشگاه شریف می‌توانند در این دوره شرکت کنند و تمامی شرکت‌کنندگانی که محتوای دوره را دنبال کنند و در آزمون‌ها شرکت‌ کنند، گواهی شرکت در دوره با ذکر نمره دریافت خواهند کرد.

با توجه به تایید معاونت آموزشی دانشگاه شریف، نمره‌ این درس قابلیت ثبت در کارنامه‌ دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و داوطلبین کنکوری که در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته می‌شوند را دارد.

بر اساس اطلاعیه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه شریف، این درس از آن جهت برای داوطلبان کنکور می‌تواند جذاب باشد که با توجه به شروع دیرهنگام ترم اول امسال، احتمالاً ترم اول فشرده‌تر باشد و گذراندن زودتر درس ریاضی یک می‌تواند از فشار ترم اول بکاهد. همچنین با توجه به نیاز به مفهوم انتگرال در دروسی مانند فیزیک ۱، گذراندن درس ریاضی ۱ قبل از ورود به دانشگاه می‌تواند ترم اول را برای دانشجویان جدید هموارتر کند.

محتوای این درس به صورت رایگان در اینجا و اینجا در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دارد. آن دسته از مخاطبینی که علاقه‌مند به دریافت گواهی نمره و یا ثبت نمره در کارنامه را هستند، از این لینک نسبت به ثبت‌نام و پرداخت هزینه‌های دوره اقدام کنند.

کد خبر 6193539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      0 0
      ازاین کلاسهای ریاضی دردانشگاهها مخصوصا دانشگاه تهران بیشتر تشکیل شود تا علاقمندان از این درس بهره مند شوند .وشرکت برای عموم علاقمندان ازاد باشد ومحدودیتی درکلاسها نباشد . باسپاسگزاری از تشکیل دهندگان وجویندگان علم ودانش
    • سرور سالاری ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      0 1
      عالی است چگونه میتوانیم شرکت کنیم.
      • ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
        0 0
        سلام چگونه میتوان شرکت کرد من امسال یازدهم ریاضی هستم