۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲

میزان تولید واحدهای گازی نیروگاه شیروان ۲۶ مگاوات افزایش یافت

میزان تولید واحدهای گازی نیروگاه شیروان ۲۶ مگاوات افزایش یافت

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان گفت: با حمایت از ساخت داخل و تعمیرات به موقع، از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۴۰ درصد از تولید پیش بینی شده ‎سال جاری را محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدیحیی نوبخت مدیرعامل نیروگاه شیروان با اشاره به اینکه با حمایت از ساخت داخل و تعمیرات به موقع، از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۴۰ درصد از تولید پیش بینی شده ‎سال جاری محقق شده است، اظهار کرد: با افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲۶ مگاوات، گفت اورهال و ارتقا انجام شده در هریک از واحدهای ۵ و ۶ گازی منجر به این افزایش ظرفیت تولید شده است و ۸۴ مگاوات محدودیت تولید در سال‌های گذشته، با تعمیرات به موقع، ریشه‌یابی علل محدودیت تولید و اقداماتی از قبیل رفع عیب از سیستم مدیای شش واحد گازی، تعمیرات داکت برنرها، تعویض به موقع فیلترهای هوا و اسیدشویی کولرهای روغن واحدهای اورهال شده، انجام و محدودیت به طور کامل مرتفع شد.

وی گفت: خروج اضطراری و تریپ واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نسبت به مدت مشابه سال قبل با همت و غیرت همکاران، ۲۱ درصد کاهش داشت.

نوبخت با اشاره به میزان تولید نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان که حدود ۲ درصد از برق کل کشور را تأمین می‌کند، گفت: امید است امسال نیز در تأمین برق پایدار سهم خود را به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.

کد خبر 6193615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha