۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵

نظری خبر داد؛

از افتتاح پروژه فرحزاد تا اجرای پروژه چهارباغ در شمال مصلای تهران

از افتتاح پروژه فرحزاد تا اجرای پروژه چهارباغ در شمال مصلای تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افتتاح پروژه رود دره فرحزاد در مهرماه و اجرای پروژه چهارباغ در شمال مصلای تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران در نشست خبری اظهار داشت: شهرداری تهران به موضوع اربعین حسینی توجه دارد و آمادگی‌های لازم وجود دارد. در سه حوزه مرز، عراق و مراسم جاماندگان به دلداران حسین خدمت رسانی می‌کنیم.

نظری بیان داشت: از اردیبهشت ماه هماهنگی میان کلانشهرها در مورد مراسم اربعین صورت گرفته است و در ۸ مرز ورودی و خروجی فعالیت داریم. همچنین ۴۰ دستگاه خودرو برای پاکسازی معابر به عراق ارسال کردیم. همچنین ۷۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای اربعین در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران گفت: در راستای اقدامات پیش‌بینی شده، مراسم اعزام تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری به شهرهای نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا برگزار و تعداد ۴۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری شامل خودروهای کمپرسی زباله‌کش، جنتکس، مخزن‌شوی و جدول‌شوی، بابکت و سایر ادوات خدمات شهری به همراه راننده و ۱۲ کمک راننده و تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین به شهرهای مختلف عراق اعزام شد

وی افزود: مهر ماه پروژه رود دره فرحزاد افتتاح می‌شود و یک پروژه طبیعت افزا است و در واقع بازیابی طبیعت را خواهیم داشت. فاز اول مهرماه نهایی و سپس فاز دوم راه اندازی می‌شود. همچنین پروژه چهارباغ در شمال مصلای تهران است. این پروژه هم در جهت حفظ فضای سبز تهران است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه در خصوص وضعیت جمع آوری پسماند و نظافت در مناطق مختلف پایتخت گفت: واقعیت امر این است که در برخی مناطق وضعیت خوب نیست، طرحی که در مورد تجمیع پیمانکاران رفت و روب در سطح شهر تهران اجرایی کردیم ظرف چند روز گذشته با برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور پیمانکاران و سازمان مدیریت پسماند شهر تهران آسیب شناسی لازم در این حوزه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تجمیع قراردادها و اعلام فهرست بها در حقیقت اقدامات درستی بود که انجام شده اما باید در سطح شهر نتیجه مثبت این اقدامات را ببینیم، لذا در جلسه‌ای آسیب شناسی لازم برای این طرح انجام خواهد شد.

نظری بیان داشت: در مجموعه شهرداری تهران برای پیمانکاران کوتاهی نکردیم اما چرایی اینکه نمی‌توانند شهر را تمیز کنند موضوعی است که باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

وی در خصوص شستشوی مخازن زباله در تهران نیز گفت: قبلاً شستشوی مخازن توسط شهروندان دیده نمی‌شد اما در حال حاضر خوشبختانه این موضوع در سطح شهر برای شهروندان قابل مشاهده است علاوه بر این دستگاه‌های جدول شوی وسایل تجهیزات مکانیزه در سطح شهر بیشتر دیده می‌شود.

کد خبر 6193880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha