۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳

معاون بنادر و دریانوردی بوشهر:

امدادرسانی پزشکی به خدمه نفتکش لیبریایی در آب‌های «دیر» انجام شد

امدادرسانی پزشکی به خدمه نفتکش لیبریایی در آب‌های «دیر» انجام شد

بوشهر- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی پزشکی به خدمه چینی نفتکش لیبریایی درآب‌های بندر دیر با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده مبنی بر گرمازدگی یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ۱۸ به موقعیت مدنظر اعلام شد.

وی بیان کرد: شناور یاد شده پس از رسیدن به موقعیت فرد گرمازده را از نفتکش لیبریایی (کشوری در غرب آفریقا و شمال خلیج گینه) تحویل گرفت و به مبدا حرکتی خود بازگشت.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از رسیدن به اسکله فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در این بندر تحویل داد.

حاجی رضایی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ ارتباط حاصل کنند.

وی گفت: ناوگان شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به صورت شبانه روزی و در سخت‌ترین شرایط ممکن آماده پاسخگویی شایسته به شرایط اضطرار دریایی در آب‌های استان در محدوده خلیج فارس است.

حاجی رضایی اظهار کرد: از دریانوردان نیز انتظار است در هنگام دریا روی علاوه بر سنجیدن وضعیت ایمنی شناور نسبت به پایش وضعیت جوی اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6194363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha